کد خبر: 115059
A

رییسی: آقای باغ گُلی از مهد کودک تا دانشگاه سابقه معلمی دارد

ابراهیم رئیسی صبح امروز به معرفی وزرا بر اساس حروف الفبا وزارتخانه ها پرداخت و گفت: در وزارت آموزش و پرورش توجه به توانمندی معلمان هم علمی و هم معیشتی مد نظر ماست.

رییسی: آقای باغ گُلی از مهد کودک تا دانشگاه سابقه معلمی دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ ابراهیم رئیسی صبح امروز به معرفی وزرا بر اساس حروف الفبا وزارتخانه ها پرداخت و گفت: در وزارت آموزش و پرورش توجه به توانمندی معلمان هم علمی و هم معیشتی مد نظر ماست. فرهنگیان بدانند موضوعاتشان مخصوصا رتبه بندی ها مورد تاکید ماست. توجه به مسئله شورای عالی آموزش و پرورش مورد توجه است، من خودم در موارد مهم در خدمت شان خواهم بود. در همه ادوار مسئله آموزش و پرورش مطرح شده اما باید مورد توجه ویژه باشد. ما در این رابطه گزینه های مختلفی بررسی کردیم. نسبت به آقای بابلی بگویم که در آستان قدس از دانشگاه فردوسی خواستم اساتید برتر را برای ارتباط بین آستان قدس و آموزش معرفی کنند.

وی بیان کرد: همان اوایل عده ای علیه ایشان شب نامه دادند، بررسی کردیم و دیدیم کارش خوب است. بعد از آنکه از مشهد بیرون آمدم عده ای که مشکل شان تعارض منافع بود مجدد شب نامه دادند. تولیت جدید گروهی را از تهران برای بررسی روابط ایشان فرستادند و کارشان خوب بود. ایشان معلمی مهدکودک مدرسه تا دانشگاه را داشته است. شما ممکن است به تجربه اشاره کنید اما اداره چند ساله بخشی با ۷ هزار دانش آموز را می گوییم تجربه. ایشان هم دانش و هم تجربه اش را دارد. ما در گزینه ها بررسی کردیم. نمره داده شد به گزینه‌های پیشنهادی. من هر کسی را هم که خود می شناختم از این کارگروه عبور دادم. علاوه بر شناخت من بررسی شد، به هر حال تصمیم مجلس شورای اسلامی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر