کد خبر: 115101
A
دیده بان ایران:

کیهان از دَست «سلبریتی ها» عصبانی شد/ چرا بدون داشتن تخصص، سواد و آگاهی درباره کرونا حرف می زنید؟

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: دیگر عادت کرده‌ایم که چهره‌های معروف سینما و تلویزیون و یا شاخ‌های فضای مجازی هرجایی باشند! درباره هرچیزی به‌صورت تخصصی نظر بدهند و یا درباره هر رویدادی اظهارنظر کنند.

کیهان از دَست «سلبریتی ها» عصبانی شد/ چرا بدون داشتن تخصص، سواد و آگاهی درباره کرونا حرف می زنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در انتقاد از اظهارات «سلبریتی» ها درباره کرونا در ستون اخبار فرهنگی اش نوشت:

دیگر عادت کرده‌ایم که چهره‌های معروف سینما و تلویزیون و یا شاخ‌های فضای مجازی هرجایی باشند! درباره هرچیزی به‌صورت تخصصی نظر بدهند و یا درباره هر رویدادی اظهارنظر کنند.
این روزها و با اوج گرفتن سویه دلتای بیماری کرونا که روزانه بیش از 500 تن از عزیزانمان را به کام مرگ می‌کشاند، این‌بار دوباره، سلبریتی‌نماها وارد میدان شده‌اند و سوار بر امواج فیک‌نیوزها تلاش می‌کنند از قافله عقب نمانند و هرکدام به شیوه خاص خود مطالبی را عنوان می‌کند که مشخص نیست تبعات آن برعهده کیست؟
این هنرپیشه‌ها و چهره‌های مطرح مجازی زندگی خود را بدون هیچ پروتکلی ادامه می‌دهند و در دورهمی‌های خود سخت مشغول دید و بازدید هستند اما در صفحات شخصی خود که می‌رسند شروع به آه و ناله و فغان از شرایط موجود کرونا در کشور می‌کنند و هر روز انگشت اتهام خود را سمت یکی از مسئولان می‌گیرند. آن هم بدون داشتن تخصص، سواد و آگاهی. در بسیاری موارد به‌راحتی یک مطلب دروغ را با آب و تاب بسیار نشر می‌دهند و تلاش می‌کنند از قافله روشنفکرنمایی عقب نمانند. برخی هم برای تامین واکسن دست به سمت کسانی دراز کرده‌اند که با تحریم‌های حتی پیش از وقوع کرونا هم در خون هموطنانمان شریک بودند.

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ پس از درگذشت علی سلیمانی و فرشته طائرپور دو هنرمند کشورمان برخی از بازیگران در شبکه های اجتماعی نسبت به عملکرد دولت درباره سرعت در واکسیناسیون انتقاد کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر