کد خبر: 115112
A

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: پیامبر اکرم (ص) هم در ۴۰ سالگی به رسالت مبعوث شد/ شبکه های معاند علیه باغگلی فضاسازی می کنند

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی جوان بودن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را یک امتیاز برای این وزارتخانه خواند و گفت که باغگلی می تواند در وزارت آموزش و پرورش تحول آفرینی ایجاد کند.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: پیامبر اکرم (ص) هم در ۴۰ سالگی به رسالت مبعوث شد/  شبکه های معاند علیه باغگلی فضاسازی می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ جعفر راستی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: بعد از چند دهه مردم ایران توانستند رئیس جمهور انقلابی و پاکدست انتخاب کنند که کمتر زمانی وجود داشت که قوای مقننه و قضاییه انقلابی و جهادی بودند پس مجلس انقلابی گل به دروازه خودی نزند.

وی امتیاز کابینه رئیسی را جوان گرایی و غیرجناحی بودن دانست و گفت: آن هایی که می گویند آقای باغگلی برای وزارت آموزش و پرورش جوان است دقت کنند که پیامبر اکرم (ص) در ۴۰ سالگی به رسالت مبعوث شد و رهبری در ۴۲ سالگی رئیس جمهور شد و فرماندهان جنگ تحمیلی هم از جوانان بودند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شبکه های معاند علیه باغگلی به فضاسازی پرداخته اند، گفت: آنها که امروز از بدنه آموزش و پرورش ایراد می گیرند در ۱۲ دوره قبلی کجا بودند؟ آنها همه وزیر و معاون و مدیرکلی بودند که اجازه تحول در وزارت آموزش و پرورش را ندادند. یک بار بگذارید فرزندان راستین انقلاب بیایند و آموزش و پرورش را سامان دهند. تسلیم توطئه های دشمنان نشوید؛ چون آنان نسل آینده ما را هدف قرار دادند.

وی افزود: ما به نگاهی نو و جوان نیاز داریم. کسی که زیر بیرق سند ننگین ۲۰۳۰ پرورش پیدا کند نمی تواند مثل جوانان هشت سال دفاع مقدس بوده اند.

نماینده شبستر خطاب به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش گفت که جوانی مثل باغگلی می توانند در این وزارتخانه تحول ایجاد کند. او می تواند مشکلات را مرتفع نماید.

وی تأکید کرد که مصلحت مجلس انقلابی در آن است که افرادی با نگاه نو و فارغ از جریانات قبلی را سر کار آورد. البته که مجلس ضمن همکاری با دولت رئیسی از جایگاه خود هم دفاع می کند پس وزرا خیال نکنند که اگر امروز از فردی دفاع کردیم در صورت تغییر رویکرد او همچنان مدافع خواهیم بود بلکه باید وزرا پاسخگو باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر