کد خبر: 115201
A

فعال سیاسی اصلاح طلب: شرایط کار و فعالیت برای اصلاح طلبان به سادگی فراهم نمی شود

یک چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: علی رغم بی مهری ها و مخالفت ها و شرایط تبعیض آمیز به نظرم اصلاح طلبان نواقص درونی خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت و به دنبال کسب فضای فعالیت و حمایت و انتقاد از دولت موجود خواهند بود.

فعال سیاسی اصلاح طلب: شرایط کار و فعالیت برای اصلاح طلبان به سادگی فراهم نمی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ «علی محمد نمازی»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با الزام اصلاح طلبان برای همراهی دولت و تعاملی ملی در شرایط فعلی کشور برای حل مشکلات گفت: اول لازم است حاکمیت در شیوه خود برای استقبال از کارکرد حزبی تغییر و احزاب و از جمله تشکل های اصلاح طلب باید از فراهم شدن شرایط حداقلی مطمئن شوند آنگاه آنها می دادند که چه کار کنند.

او افزود: در صورت فراهم بودن فضا، لازم است اصلاح طلبان شیوه درون تشکیلاتی خویش را کاملا دموکراتیک کرده و چهره های شاخص، وقت و سرمایه بیشتری هزینه کنند، احزاب عضو باید شعب استانی-شهرستانی و... تشکیل و یا تقویت کرده و از فعالیت خود بازخورد بگیرند و مرتب نیازهای کشور و مطالبات ملت را رصد، اولویت بندی و پیگیری کنند.

او در مورد ایده تشکیل اتاق های فکر توسط اصلاح طلبان برای اصلاح جریانی و نقد از درون تاکید کرد: اتاق فکر موضوع خیلی خوبی است اما بیشتر مدیران به آن نیاز دارند. احزاب و تشکل‌های سیاسی در واقع خودشان اتاق فکر هستند و حزب حاکم چنین نقشی را برای دولت در راس کار ایفا می کند.

نمازی افزود: هر تشکلی مرامنامه، اساسنامه و آئین نامه دارد و در مواقع و مقاطع لازم و پیش آمد خاص می باید مورد بازنگری قرار بگیرد این عمل تهیه همان مانیفست است.

این چهره سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد:  به عنوان یک اصلاح طلب اعلام می کنم شرایط کار و فعالیت برای احزاب منتقد و از جمله اصلاح طلبان به سادگی فراهم نمی شود و این به معنای کنار رفتن نیست. علی رغم بی مهری ها و مخالفت ها و شرایط تبعیض آمیز به نظرم اصلاح طلبان نواقص درونی خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت و به دنبال کسب فضای فعالیت و حمایت و انتقاد از دولت موجود خواهند بود. / برنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر