کد خبر: 115261
A

نماینده مخالف وزیر کار: عبدالملکی می‌گوید اگر من رو انتخاب نکنید، نفر بعدی را هم باز من انتخاب می‌کنم/ عبدالملکی از نزدیکی به رئیسی دارد سو استفاده می‌کند

موسوی لارگانی: مشاورین آقای عبدالملکی به ایشان مشاوره غلط می دهند. عبدالملکی می‌گوید اگر ایران را بگردید نظیر من نمی یابید. عبدالملکی می‌گوید اگر من رو انتخاب نکنید، نفر بعدی را هم باز من انتخاب می‌کنم.

نماینده مخالف وزیر کار: عبدالملکی می‌گوید اگر من رو انتخاب نکنید، نفر بعدی را هم باز من انتخاب می‌کنم/ عبدالملکی از نزدیکی به رئیسی دارد سو استفاده می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه عظیم ترین وزارتخانه است و ٧٠ میلیون نفر از جمعیت کشور با این وزارتخانه سر و کار دارند و ماهانه ٣٢ هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند.

همه وزرای این وزارتخانه سابقه نمایندگی مجلس و جایگاه های دولتی داشتند. انتظار می رفت شخصی در جایگاه آقای مخبر برای این وزارتخانه معرفی می شد چرا که در این وزارتخانه امکان آزمون و خطا نداریم و وزیر انتخاب شده در این حوزه باید مقبول جامعه کارگری و تعاونی ها باشد.

وزیر این وزارتخانه باید اشراف به صادرات، واردات، روابط کارگری، پزشکی و.. داشته باشد تا بتواند بر مسائل مختلف غلبه کند.

آقای عبدالملکی هوشمند و مسلط به مسائل اقتصادی است اما همه ما مطلع هستیم که اشتغال یک موضوع فرا وزارتخانه ای است و تنها کار این دستگاه نیست. به راستی که وزارتخانه ای که در هر استان ١١ مدیر کل منصوب می کند، باید سطح وزیر آن بالا باشد.

مشاورین آقای عبدالملکی به ایشان مشاوره غلط می دهند. عبدالملکی می‌گوید اگر ایران را بگردید نظیر من نمی یابید. عبدالملکی می‌گوید اگر من رو انتخاب نکنید، نفر بعدی را هم باز من انتخاب می‌کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر