کد خبر: 115412
A
دیده بان ایران:

اظهارات ناداران درباره «اوجی» در جلسه غیرعلنی مجلس رد شد

خبرهای رسیده از جلسه غیرعلنی مجلس حاکی از این است که ادعاهای نادران درباره خودروی مازاراتی جواد اوجی و سایر خودروها رد شد و به این ترتیب مجلس به ادامه بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی پرداخت.

اظهارات ناداران درباره «اوجی» در جلسه غیرعلنی مجلس رد شد

به گزارش دیده بان ایران؛ الیاس نادران در نشست علنی نوبت صبح امروز در مخالفت با برنامه‌های جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت گفت: در جلسه‌ای که با وزیر پیشنهادی نفت داشتم به او گفتم که لیست اموال وی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، آیا دیده‌اید اما وی گفت که در جریان این موضوع نیست. سپس از وی پرسیدم که چند خانه داری و آقای اوجی پاسخ داد که 3 خانه؛ یکی در منطقه هروی تهران، یک خانه که از ارث همسرم به ما رسیده و یکی هم خانه پسرم است اما با توجه به استعلامی که از مراجع ذیصلاح گرفتم مشخص شد که وی 9 مورد اموال دارد لذا باید درباره کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌‌گوید، تأمل کرد.

پس از این اظهارات بود که وزیر پیشنهادی نفت در واکنش به ادعاهای نادران در مورد فهرست اموالش گفت: هرگونه اموالی در این کره خاکی اگر به نام من بود و من به آقای رئیسی اعلام نکرده بودم به نام خودشان بزنند.

با این وجود؛ در حالیکه قرار بود جلسه نوبت صبح امروز راس ساعت 11 برگزار شود، با درخواست نمایندگان مجلس یازدهم، جلسه بررسی به ادعاهای نادران به صورت غیرعلنی برگزار شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران، خبرهای رسیده از این جلسه حاکی از این است که ادعاهای نادران درباره خودروی مازاراتی جواد اوجی و سایر خودروها رد شد و به این ترتیب مجلس به ادامه بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی پرداخت.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر