کد خبر: 115429
A

نماینده مجلس: گزینه پیشنهادی وزارت ورزش دارای روحیه اشرافی گری است/ سجادی قائم مقام آقای مهرعلیزاده است که نامزد انقلابی ما را مسخره می کرد

نماینده تهران در مخالفت با وزیر ورزش گفت: سجادی سی سال در حوزه ورزش است اما در حال حاضر قائم مقام آقای مهرعلیرزاده در ورزش های زور خانه ای هستند. آقای مهر علیزاده در جریان مناظرات کاندیدای انقلابی را مسخره می کرد. باید با انتخاب وزیر پاکدست، مردمی و انقلابی به این دولت انقلابی کمک کنیم.

نماینده مجلس: گزینه پیشنهادی وزارت ورزش دارای روحیه اشرافی گری است/ سجادی قائم مقام آقای مهرعلیزاده است که نامزد انقلابی ما را مسخره می کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ سید علی یزدی خواه، نماینده تهران در مخالفت با سجادی، گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان طی سخنانی اظهار داشت: دکتر سجادی جزو افتخارات ورزشی ما هستند. کمتر ورزشکاری داریم که به حد ایشان برای کشور افتخار آفرینی کرده باشد و مخالفت من با شخصیت حقیقی شان نیست.

وی یادآور شد: ایشان به مجلس نهم هم برای وزارتخانه معرفی شدند و 137 نفر مخالفت کردند و 86 نفر موافق بودند. از آن لحظه کار شاخص ورزشی از ایشان ندیدم تا این رتبه را ارتقا دهند.

این نماینده مجلس گفت: اقای سجادی در انتخابات فدراسیون دو میدانی که رشته تخصصی شان هم بود نتوانست  کرسی ریاست را کسب کند که دیدگاه ورزشکاران را نسبت به ایشان می رساند.

وی با اشاره به اینکه دولت رئیسی دولت قوی و مردمی است که می خواهد به افراد محروم خدمت برساند، تصریح کرد: با این حال گزینه پیشنهادی وزیر ورزش در ورزش های لاکچری مانند اسب سواری و  بیلیارد فعال هستند و حتی با  ایران مال که از لاکچری هاست  و جزو 10 مجتمع تجاری برتر دنیاست قرارداد می ببندد.لذا از روحیه مردمی برخوردار نیست و با این دولت چندان تناسبی ندارد.

یزدی خواه با اشاره به جایگاه وزیر ورزش در دولت و شورای عالی تربیت بدنی خاطرنشان کرد: در این شورا 2 معاون و 9 وزیر عضو دارند و حتی رئیس جمهور هم هست و دبیر این شورا وزیر ورزش است. به نظرم نمی تواند این جایگاه را مدیریت کند و در این خصوص تردید جدی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه خیلی ها از بیرون مجلس سفارش دادند که به سجادی رای دهیم، گفت:  این شبهه ایجاد می شود که اگر رای بیاورد بدهکار است و ایشان را مدیریت می کنند. یکی از دلایل مخالفت من این است.

این نماینده با اشاره به اینکه سجادی در حوزه جوانان تخصص ندارد در حالیکه حوزه جوانان بسیار چالش دارد، اضافه کرد: برنامه ایشان مفید و کافی نیست. در بودجه امسال برای حمایت از ازدواج جوانان بودجه بالایی دیده شده و به نظر نمی تواند این بودجه را به درستی مدیریت کند.

فررودین دیگر نماینده مخالف  سجادی نیز در این جلسه گفت: برای شخصیت ورزشی ایشان احترام قائل هستیم اما می خواهیم برای دولت مردمی که آخرین امید مردم است وزیر انتخاب کنیم ؛لذا افراد فاسد در این سیستم نباید حضور داشته باشند.

وی گفت: سجادی سی سال در حوزه ورزش است اما در حال حاضر قائم مقام آقای مهرعلیرزاده در ورزش های زور خانه ای هستند. آقای مهر علیزاده در جریان مناظرات کاندیدای انقلابی را مسخره می کرد. باید با انتخاب وزیر پاکدست، مردمی و انقلابی به این دولت انقلابی کمک کنیم.

وی گفت: راه صیانت از این دولت این است که نگذاریم افراد ویژه خوار،  مرفه و بی درد وارد کابینه شوند. کسی می تواند کشتی به گل نشسته ورزش و جوانان را نجات دهد که انقلابی باشد ایشان این ظرفیت را ندارد.

فروردین ادامه داد: اقای سجادی سی سال در مدیریت ورزش بوده است اما یک ساعت سابقه ایثارگری ندارد. مردم را با این انتخاب ناامید نکنید. ایشان در بزنگاهها موضع شفافی نگرفته اند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انتظار می رود مجلس با عدم اعتماد به اقای سجادی پاسخ روشنی به خواص که انتظار دارند ایشان رای بیاورد دهند. خواصی مانند سایپا و پرسین خوردو و ایران مال روی این انتخاب حساب باز کردند.

این نماینده گفت: در دوران مدیریتی ایشان هیچ گونه تحولی در ورزش ایجاد نشد بلکه دو دوست تاجر خود را  در این بخش، مسئولیت دادند. ورزش، امروز یک ظرفیت است که اگر خوب مدیریت نشود، تهدید خواهد شد. این وزارت خانه شخصیتی انقلاب می خواهد که سجادی چنین ظرفیتی ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر