کد خبر: 115533
A
دیده بان ایران:

سکته مغزی «مهدی چمران» تایید شد

پس از انتشار خبری بستری شدن «مهدی چمران» در بیمارستان و تکذیب خبر وخامت حال او، یک منبع آگاه در همین رابطه به دیده بان ایران گفت که دلیل بستری شدن آقای چمران «سکته مغزی» بوده و رئیس شورای شهر تهران هم اکنون تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفته است

سکته مغزی «مهدی چمران» تایید شد

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از انتشار خبری بستری شدن «مهدی چمران» در بیمارستان و تکذیب خبر وخامت حال او، یک منبع آگاه در همین رابطه به دیده بان ایران گفت که دلیل بستری شدن آقای چمران «سکته مغزی» بوده و رئیس شورای شهر تهران هم اکنون تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفته است. 

دوشنبه هفته گذشته علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره وضعیت سلامت مهدی چمران و خبر بستری آن در بیمارستان به رسانه ها گفته بود که: روز گذشته پس از صحن شورای شهر آقای چمران دچار مقداری کسالت و به بیمارستان منتقل شدند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود که: مشکل خاصی برای آقای چمران رخ نداده است ایشان اصلا در بیمارستان بستری نشده است.

گفتنی است مهدی چمران ، متولد ۱۳۲۰ در محله سرپولک تهران است و برادر کوچک شهید دکتر مصطفی چمران (وزیر سابق دفاع) به شمار می رود.

چمران در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که روز تولدش، مصادف شده بود با فرار رضا شاه از ایران (۲۶ شهریور سال ۱۳۲۰).

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر