کد خبر: 115577
A
دیده بان ایران:

نشریه سپاه: پیروان حقیقی «امارت اسلامی» اصلاح طلبان هستند

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: حقیقت آن است که بخش رادیکال اصلاح‌طلب هر زمآن‌که مردم به سمت آن‌ها متمایل نشدند، اصل انتخابات را زیر سؤال بردند و یا آن‌که حاضر نشدند انتخاب مردم را به دیده تکریم و احترام بنگرند. آیا برخی از عناصر اصلاح‌طلبی نبودند که در سال 76 مدعی شدند قانون اساسی باید تغییر کند تا امکان استمرار ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی فراهم گردد؟!

نشریه سپاه: پیروان حقیقی «امارت اسلامی» اصلاح طلبان هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار روزانه سپاه نوشت: «جلائی‌پور» فعال سیاسی اصلاح‌طلب، اخیراً در یادداشتی با اشاره به برخی رخدادهای اخیر در کشور، ابراز داشته، در این مقطع هدف کوتاه‌مدت ما (اصلاح‌طلبان) این باید باشد که نگذاریم جمهوری اسلامی به امارت اسلامی تبدیل شود. وی فرض را بر این گذاشته که تندروهایی در ایران چنین ایده‌ای را در سر می‌پرورانند، اما اصلاح‌طلبان در برابر چنین فکر و افرادی باید بایستند!"

این‌که افرادی در ایران به شیوه‌های مختلف حکومت‌داری معتقد باشند، امری محتمل و طبیعی است؛ از کسانی که جایگاهی برای رأی مردم قائل نیستند تا افرادی که در پی استقرار یک سیستم کاملاً سکولار باشند. مسئله اما این نیست. مسئله این است که هسته مرکزی تفکر حاکم بر جمهوری اسلامی، قول و عمل امام و رهبری انقلاب است و رفتار سیاسی دیگر نهادها و گروه‌های انقلابی موجود در کشور نیز گویای آن است که توجه به رأی مردم نشئت‌گرفته از یک امر اعتقادی است و موضوعی تزئینی نیست.

این نشریه می نویسد: اما آنچه آقای جلائی‌پور را دچار پریشان‌گویی کرده است، نگرانی بابت رفتن ایران به سمت امارت اسلامی نیست -که حالا او و هم‌فکرانش باید مانع از تحقق چنین ایده‌ای باشند- او خود خوب می‌داند این ادعا، به توهم و خیال بیشتر مشابهت دارد تا یک امر مبتنی بر واقعیت. مشکل را باید در جای دیگری جستجو کرد. حقیقت آن است که بخش رادیکال اصلاح‌طلب هر زمآن‌که مردم به سمت آن‌ها متمایل نشدند، اصل انتخابات را زیر سؤال بردند و یا آن‌که حاضر نشدند انتخاب مردم را به دیده تکریم و احترام بنگرند. آیا برخی از عناصر اصلاح‌طلبی نبودند که در سال 76 مدعی شدند قانون اساسی باید تغییر کند تا امکان استمرار ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی فراهم گردد؟! خوب است با خود مرور کنند که چه کسانی گفتند که مردم حتی برای دریافت مرگ موش هم صف می‌کشند! چه کسانی در سال 84 تن به انتخاباتی که مجری آن دولت آقای خاتمی بود، ندادند و مدعی تقلب شدند؟ کدام گروه در سال 88 به نتیجه انتخابات تمکین نکردند و به بهانه تقلب، کشور را به لبه پرتگاه بردند و 8 ماه اغتشاش به راه انداختند؟! شیوه بخش رادیکال و مؤثر اصلاح‌طلب در دوره‌ها و سال‌های گذشته، تن ندادن به قانون و ایجاد نافرمانی و افکندن اغتشاش بوده است. این جماعتی که امروز نگران‌اند در کشور، امارت اسلامی ایجاد شود، در مقاطع متعدد، اقدامات و رفتارهایی از آن‌ها سر زده است که شبیه به آن درگذشته و هم‌اکنون برخی مدعیان امارت اسلامی در سوریه، عراق و افغانستان در پیش گرفته‌اند! 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر