کد خبر: 11565
A
واعظی در جمع خبرنگاران:

حزب اعتدال و توسعه در سال ۹۶ از روحانی حمایت می‌کند/ درحال حاضر نمی‌خواهیم فضای جامعه را انتخاباتی کنیم

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در حال حاضر بنا نداریم فضای جامعه را انتخاباتی کنیم، گفت: حزب اعتدال و توسعه برای سال ۹۶ از روحانی حمایت خواهد کرد.

حزب اعتدال و توسعه در سال ۹۶ از روحانی حمایت می‌کند/ درحال حاضر نمی‌خواهیم فضای جامعه را انتخاباتی کنیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ محمود واعظی عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه عصر امروز (جمعه) در حاشیه مراسم ختم پدر آصفی سخنگوی وزارت خارجه دولت اصلاحات در مسجد قدس تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه حزب شما سال 96 از چه کسی حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: حزب از آقای روحانی حمایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که ستادهای انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه کی فعال خواهند شد، افزود: ما نمی‌خواهیم فضای جامعه را در حال حاضر انتخاباتی کنیم، بنابراین هر گاه کلید آغاز انتخابات زده شد حزب رسما به فعالیت‌های انتخاباتی خواهد پرداخت.

واعظی در پاسخ به این سؤال که آیا فقدان مرحوم آقای هاشمی در انتخابات دوباره آقای روحانی تأثیر خواهد داشت یا خیر، گفت: به‌هرحال ارتباط آقای هاشمی و آقای روحانی یک ارتباط تاریخی بوده و این بزرگوار قبل و بعد از انقلاب ارتباط بسیار نزدیکی با هم داشتند و طبیعی است مردم از اینکه خط مشی مرحوم آیت‌الله هاشمی را که همان خط مشی آقای روحانی است ادامه پیدا کند، حمایت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی برای انتخابات 96 بزرگ‌ترین حامی خود را از دست داده‌اند، اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی مهم‌تر از اینکه یک شخص بود یک اندیشه است و این اندیشه در بدرقه و تشییع جنازه در سراسر کشور خود را نشان داد و به‌هرحال مردم این اندیشه را فهمیده‌اند و دنبال می‌کنند؛ بر این اساس آقای روحانی یک دوست صمیمی خود را از دست داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر