کد خبر: 115721
A

مشاور علی لاریجانی: روسای جمهور آمریکا هیچ کاره اند و فقط دستور دیکته شده به آنها را انجام می دهند/ ما نباید فریب بایدن را بخوریم

منصور حقیقت پور گفت: مشاور رئیس مجلس دهم گفت:‌ روسای جمهور آمریکا هیچ نقشی در پلتفرم رفتاری این کشور ندارند و آنها درواقع عروسک‌های خیمه شب بازی هستند که فقط نقش خود را بازی می‌کنند.

مشاور علی لاریجانی:  روسای جمهور آمریکا هیچ کاره اند و فقط دستور دیکته شده به آنها را انجام می دهند/ ما نباید فریب بایدن را بخوریم

به گزارش دیده بان ایران، منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس دهم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت با ایشان در مورد عملکرد دولت‌ها در آمریکا گفت: روسای جمهور آمریکا هیچ نقشی در تعیین پلتفرم رفتاری این کشور ندارند و آنها درواقع عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند که پلتفرم رفتاری به آنها دیکته می‌شود و آنها نیز نقش خود را بازی می‌کنند.

وی افزود: با تغییر رئیس جمهور آمریکا تنها ابزار سر بریدن ملت‌ها تغییر می‌کند، یک نفر با چاقو سر می‌برد و دیگری با پنبه، والا اینکه رئیس جمهور از دمکرات‌ها باشد یا از جمهوری‌خواهان هیچ فرقی ندارد. درواقع سگ زرد برادر شغال است.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: رفتار ما در قبال آمریکا باید بر اساس اقتدار و استقلال باشد و با آمریکا نه از سر رحم بلکه رفتاری مقتدرانه باید داشته باشیم که البته ابزارهای لازم را برای این رفتار مقتدرانه در قبال آمریکا داریم.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: پشت صحنه پلتفرم رفتاری آمریکا تفکر صهیونیستی است و این تفکر است که تعیین می‌کند سیاستمداران آمریکا چه رفتاری را در قبال کشورها و ملت‌های مختلف داشته باشند.

وی افزود: ما هیچ وقت نباید فریب رفتارهای بایدن را بخوریم؛ چراکه بایدن و دمکرات‌ها  هیچ فرقی با ترامپ و جمهوریخواهان ندارند.

مشاور رئیس مجلس دهم در پایان گفت: رفتار دولت آمریکا با ملت‌های مختلف و از جمله ملت افغانستان خود نشان‌دهنده سیاست این کشور در قبال ملت‌های مختلف است و هیچ وقت نباید فریب فضاسازی‌های آنها را خورد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر