کد خبر: 115838
A

جزییات بازدید مجمع نمایندگان تهران از شهرک باستی‌هیلز

زهره‌السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به بازدید مجمع نمایندگان از شهرک باستی‌هیلز گفت: در این بازدید بحث زمین‌خواری و تغییر کاربری در این شهرک مطرح بود که باید بگویم کلیه زمین‌های این شهرک با سوءاستفاده از ضعف‌های قانونی تغییر کاربری داده شده و افراد اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند.

جزییات بازدید مجمع نمایندگان تهران از شهرک باستی‌هیلز

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زهره‌السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجمع نمایندگان تهران امروز بازدید از منطقه لواسان و جلسه با امام جمعه و مقامات لواسان را در دستورکار خود داشتند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه، بخشدار،‌ شهردار و دادستان لواسان برگزار شد، مسائل مختلف لواسان به ویژه بحث زمینخواری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: عمده زمین‌خواری‌ها در این منطقه به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به مسکونی اتفاق افتاده که این مسئله ناشی از ضعف در قانون به ویژه در ماده 100 قانون شهرسازی بوده است که باید اصلاح قوانین در این حوزه در دستورکار قرار گیرد. 

لاجوردی خاطرنشان کرد: در ادامه، نمایندگان تهران بازدیدی را از شهرک باستی‌هیلز داشته‌اند که متأسفانه در این شهرک آنطور که گزارش شد همه زمین‌ها، همه ساخت‌و سازها با تغییر کاربری زمین کشاورزی به مسکونی با سوءاستفاده از ضعف‌های قانونی گرفته است. 

وی افزود: مجمع نمایندگان تهران همچنین بازدیدی از جاده تلو داشتند که از جمله مشکلات حاشیه این جاده می‌توان به بحث زباله‌های ریخته شده در حاشیه جاده، سگهای ولگرد، نبود روشنایی و عدم نصب گاردریل در کنار جاده اشاره کرد.

وی گفت: در جریان این بازدید، دادستان لواسان عنوان کرد که تا 6 کیلومتر این جاده از سمت لواسان پاکسازی صورت گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر