کد خبر: 115900
A

جانشین فرمانده سپاه: قدرت انقلاب با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت انقلاب اسلامی اکنون نه با ابتدای انقلاب و نه دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بلکه حتی با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست.

جانشین فرمانده سپاه: قدرت انقلاب با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت انقلاب اسلامی اکنون نه با ابتدای انقلاب و نه دهه‌های 70 و 80 بلکه حتی با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست.

سردار فدوی عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در کهنوج کرمان اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای اسلام صورت گرفته و بلافاصله پس از اینکه انقلاب پیروز شد همه خبائث عالم با هم متحد شدند که علیه انقلاب اقدام کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: آنها فکر می‌کردند خیلی زود می‌توانند به آنچه می‌خواهند برسند و نخست ایادی دست چندم را فرستادند اما فهمیدند انقلاب آنچنان قوت دارد که ایادی دیگر هم که آمدند و جنگ بسیار وسیعی شروع کردند و بعد از جنگ هم شکل خباثت را عوض کردند از پس آن بر نمی‌آیند چراکه انقلاب اسلامی روالی را دارد که آنها نمی‌توانند آن را شکست دهند و دست به تغییر روش‌ها زدند.

وی ادامه داد: در حالی که 42 سال است اتحاد در انقلاب اسلامی وجود دارد تمام دشمنی‌ها با نتیجه معکوس مواجه شده و استکبار هم به شکست خود اذعان می‌کنند چراکه اصل انقلاب همان اسلام است و با پیروی از امام بود که مردم یک‌دست شدند و همراهی کردند و بعد از رحلت امام هم همین روال برقرار شد و در این رابطه کسانی بودند که جلودار بودند.

فدوی با تأکید بر اینکه تنها وعده خداست که محقق می‌شود، افزود: نتایجی که از اول انقلاب تاکنون رقم خورده علی‌رغم بالاترین اتحادی که شیاطین و دشمنان انقلاب علیه نظام به‌کار گرفتند بیانگر شکست دائم آنهاست و این به خاطر این بود که مردم از ابتدای انقلاب پای کار بودند و مبارزه هیچ وقت تعطیل نشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اکنون نیز قدرت انقلاب ما نه با ابتدای انقلاب و نه دهه‌های 70 و 80 بلکه حتی با دو سال پیش هم قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره ‌رشادت‌های جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در زمان جنگ و بعد از آن در منطقه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا چراغ راه انقلاب هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر