کد خبر: 116051
A

گرامی مقدم: دوره فعالیت جبهه اصلاح‌طلبان تمدید شد/ کارگزاران در اصلاحات می‌ماند/ قرار شد کارگزاران و اتحادملت به نظر مشترک درباره انتخابات آینده برسند

عضو جبهه اصلاحات درباره امکان جدایی کارگزاران از اصلاحات گفت: کارگزاران سفت و محکم در جریان اصلاحات خواهد ماند.

گرامی مقدم: دوره فعالیت جبهه اصلاح‌طلبان تمدید شد/ کارگزاران در اصلاحات می‌ماند/ قرار شد کارگزاران و اتحادملت به نظر مشترک درباره انتخابات آینده برسند

به گزارش دیده بان ایران؛ از وقتی انتخابات ریاست جمهوری تمام شد، اصلاح طلبان در یک سکوت به سر می برند و آینده جبهه اصلاح‌طلبان ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد. برای روشن شدن این موضوع با اسماعیل گرامی مقدم عضو این جبهه گفتگو کردیم.

 

اسماعیل گرامی‌مقدم درباره آینده جبهه اصلاحات ایران گفت: با تصمیم اعضای حقوقی، کار نهاد اجماع‌ساز یا جبهه اصلاح‌طلبان ادامه پیدا می کند و فعالیتش تا شش ماه دیگر به عنوان ساختار تشکیلاتی جریان اصلاحات تمدید شده است.

وی درباره اعضای جداشده از جبهه اصلاح طلبان همچون علوی تبار، بیان کرد: هنوز کسی از جبهه اصلاح طلبان رسما جدا نشده است، به هر حال اگر افرادی تمایل به ادامه کار نداشته باشند براساس مکانیزمی که وجود دارد اعضای جدید معرفی می شوند ولی آقای علوی تبار یا کس دیگری هنوز رسما جدا نشده و امکان دارد به دلیل گرفتاری هایی شان در جلسات شرکت نکردند.

 
 

عضو جبهه اصلاح طلبان ایران یادآور شد: اگر کسی بخواهد از جبهه جدا شود، اول با او مذاکره و صحبت می شود، ضمن آنکه استعفایش باید به تصویب مجمع جبهه اصلاح طلبان برسد بنابراین فرایند خاصی دارد و جدا شدن به این سادگی نخواهد بود. تا الان نیز این اتفاق نیفتاده است.

 

 

وی درباره احتمال تغییر یا اصلاح ساختار جبهه اصلاح طلبان اظهار کرد: بالاخره جبهه و نهادی در فرایند تکاملی خودش نیاز به اصلاحاتی دارد و قاعدتا این جبهه نیز مستثنی نیست ولی هویت اصلی این جبهه، اصلاح طلبی است و سازمان اصلی این جبهه که اصلاح طلبان هستند، همچنان ادامه فعالیت خواهد داشت.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اختلاف دیدگاه‌های کارگزاران و اتحاد ملت گفت: این دو سلیقه در جبهه اصلاحات وجود داشته است ولی از اینکه به یک فصل مشترکی درباره انتخابات آینده برسند، جبهه با این موضوع موافقت داشته و قطعا در کمیته سیاسی و راهبردی همین مباحث صورت می گیرد تا این اختلاف سلیقه ها درباره انتخابات به حداقل برسد.

گرامی مقدم درباره امکان جدایی کارگزاران از اصلاحات و هم پیمان‌شدن آن با لاریجانی و اعتدال و توسعه بیان کرد: من چنین اطلاعی ندارم. کارگزاران سفت و محکم در جریان اصلاحات خواهد ماند./ فردانیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر