کد خبر: 116134
A

مرتضی طلایی: کسانی که در راه انجام کار دولت رئیسی سنگ اندازی می کنند «بیماری روانی» دارند

فعال سیاسی اصولگرا در مورد اینکه برخی می گویند اقدامات دولت باید سریع الوقوع و ظرف چندماه باشد، گفت: این همان رفتارهای سیاسی است که انجام می شود و عموما یک سری افراد ناخواسته، نادانسته و ناآگاهانه چنین حرف هایی را می زنند و یک عده هم بیماری روانی دارند به اینکه حالا که دولت مردمی روی کارآمده شروع به سنگ اندازی و کارشکنی کنند، کما اینکه خودشان که سرقدرت بودند جز مشکل تراشی برای ملت کاری نکردند

مرتضی طلایی: کسانی که در راه انجام کار دولت رئیسی سنگ اندازی می کنند «بیماری روانی» دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ یک چهره سیاسی اصولگرا در مورد اینکه برخی می گویند اقدامات دولت باید سریع الوقوع و ظرف چندماه باشد، گفت: این همان رفتارهای سیاسی است که انجام می شود و عموما یک سری افراد ناخواسته، نادانسته و ناآگاهانه چنین حرف هایی را می زنند و یک عده هم بیماری روانی دارند به اینکه حالا که دولت مردمی روی کارآمده شروع به سنگ اندازی و کارشکنی کنند، کما اینکه خودشان که سرقدرت بودند جز مشکل تراشی برای ملت کاری نکردند کوس رسوایی اینها در آینده نه چندان دور با کارآمدی دولت به صدا در خواهد آمد.

«مرتضی طلایی»، چهره سیاسی اصولگرا، اظهار کرد: هر فرد، رجل سیاسی و جریانی که دلسوز مردم، نظام، انقلاب و کشور است باید بدون هر گونه گرایش سیاسی که دارد نسبت به حمایت و پشتیبانی از دولت و کمک کلامی، رفتاری، گفتاری و عملی تلاش کند، علاوه براین باید تلاش شود تا دولت بتواند به وعده هایش عمل کند. در واقع باید انجام وظیفه کند و این موضوع یک تکلیف دینی، انقلابی، ملی و یک تکلیف انسانی در برابر همنوعانمان است که امروز ما دولت را یاری بدهیم و کمک و حمایت کنیم.

 

او افزود: مهمترین الزام این موضوع همین است که ما جامعه را از این دست بندی ها، چالش های سیاسی، منازعات و مناقشات بین افراد سیاسی و گروه های سیاسی دور کنیم تا آرامش بر جامعه حاکم بشود که دولت بتواند وعده هایش را اجرایی کند. نکته دوم به بخش بیرونی به طور مشخص قوه مقننه و قوه قضائیه است که این دو قوه به نظر من می‌توانند برای پشتیبانی از دولت بسیار تعیین کننده باشند حالا هر کدام در حوزه وظایفی که بر عهده آنها است این کار را بر عهده دارند.

طلایی تاکید کرد: نمایندگان محترم مجلس از طریق نیازسنجی قوانینی که می تواند به کارها سرعت بدهد و رفع موانعی که از طریق قانونگذاری و اصلاح قوانین کمک کننده است، به اقدامات دولت شتاب بدهند.

او ادامه داد: به نظر من نخبگان و گروه های مرجع هم در کمک به دولت اهمیت ویژه ای دارند و نقش نخبگان و گروه های مرجع در پیشرفت برنامه های دولت و کمک به دولت در جایگاه خود بسیار مهم و تعیین کننده است.

این چهره اصولگرا یاداور شد: یک بخش داخلی هم در شرایط فعلی وجود دارد و آن هم این که آقای رئیسی ان شاالله دولتشان را کامل کنند و مدیران استانی خود را منصوب کنند و مدیران میانی را هم به درستی انتخاب کنند و سریعتر ثبات مدیریتی و آرامش بر دستگاه ها ایجاد شود.

او افزود: این دو سفری که آقای رییسی به استان ها داشتند نشان دهنده این است که ایشان مصمم به این هستند که  وعده هایشان را عملی کنند و به یاری خداوند یک دولت به معنای واقعی انقلابی و اسلامی را با مدیریت ایشان، شاهد باشیم. 

طلایی در رابطه با ادامه مذاکرات در دولت رییسی گفت: اگر غربی ها موانع را بردارند و حاضر شوند که حقوق ملت ایران و کشور ایران را پرداخت کنند و زیاده خواهی نکنند  می توان مذاکره کرد اما در کل امریکایی ثابت کردند قابل اعتماد نیستند و ما با علم بر اینکه آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند عمل می کنیم و باید بگوییم تا دنیا بداند که ملت ایران ملت منطقه است و حقانیت ما در گفتگو و تعامل با جهان است.

او افزود: هیچ کجا سیاست کشور ما در مذاکرات نظامی نبوده که ما با دنیا بجز یک رژیم آنهم صهیونیست ها حرف نزنیم. بنابراین حتما ما از مذاکره استقبال می کنیم اما مذاکره ای که تضمین کننده و تامین کننده منافع ملت ایران باشد. 

طلایی در مورد اینکه برخی می گویند اقدامات دولت باید سریع الوقوع و ظرف چندماه باشد، گفت: این همان رفتارهای سیاسی است که انجام می شود و عموما یک سری افراد ناخواسته، نادانسته و ناآگاهانه چنین حرف هایی را می زنند و یک عده هم بیماری روانی دارند به اینکه حالا که دولت مردمی روی کارآمده شروع به سنگ اندازی و کارشکنی کنند، کما اینکه خودشان که سرقدرت بودند جز مشکل تراشی برای ملت کاری نکردند کوس رسوایی اینها در آینده نه چندان دور با کارآمدی دولت به صدا در خواهد آمد./ برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر