کد خبر: 116353
A

کنعانی مقدم: حسن روحانی رئیس مجمع نمی شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: من بعید می‌دانم که اقای روحانی برای مجمع حضور پیدا کند، یعنی پیش از انتصاب قطعا از خود ایشان سوال خواهند کرد و بعید است که بپذیرند، مگر اینکه قرار باشد رئیس مجمع شود که البته بعید هم می‌دانم که رئیس مجمع شوند.

کنعانی مقدم: حسن روحانی رئیس مجمع نمی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درخصوص پیش‌بینی از آینده سیاسی حسن روحانی رئیس جمهور پیشین، گفت: به‌ عقیده من ایشان تا مدتی باید پاسخگوی رفتار خود طی ۸ سال گذشته به افکار عمومی و همینطور به نهادها و سازمان‌هایی که مسئولیت نظارتی دارند، باشد و احتمال اینکه در این مساله احضار بشود و پاسخگو باشند وجود دارد.

وی ادامه داد: اما در صورتی که بتواند از این مرحله عبور کند، به نظر می‌رسد که ایشان سعی می‌کند با همراهی یاران خودش در نقش منتقد عملکرد آقای رئیسی در صحنه سیاسی کشور حضور پیدا کرده و خودش را آماده کند برای مسئولیت‌های بیشتر.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که «چه عاملی را می‌توان علت عدم انتصاب روحانی به عضویت در مجمع تشخیص دانست؟»، اظهار داشت: من بعید می‌دانم که ایشان برای مجمع حضور پیدا کند، یعنی پیش از انتصاب قطعا از خود ایشان سوال خواهند کرد و بعید است که بپذیرند، مگر اینکه قرار باشد رئیس مجمع شود که البته بعید هم می‌دانم که رئیس مجمع شوند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر