کد خبر: 116361
A

ماجرای جزئیات دیدار ۴ ساعته وزیر کشور با نمایندگان مجلس چه بود؟

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوی تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر کشور خبر داد.

ماجرای جزئیات دیدار ۴ ساعته وزیر کشور با نمایندگان مجلس چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محمدجواد کولیوند قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوی بیش از ٢٠ نماینده مجلس با وزیر کشور در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: بنا به دستور وزیر محترم کشور تعامل فی‌مابین قوه مجریه و مقننه برای حل مشکلات مردم باید در بالاترین سطح قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: بحث و تبادل نظر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه مورد تأکید وزیر محترم کشور است به‌طوری که ایشان شخصاً در جلسات متعددی با نمایندگان به بررسی مسائل شهرستان‌ها و استان‌ها می‌پردازند.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس تصریح کرد: با توجه به تائیداتی که وزیر محترم کشور در جلسات عصر دیروز با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داشتند هر چقدر وفاق و اتفاق نظر و همبستگی میان مسئولان وجود داشته باشد هم باعث حل مشکلات در کم‌ترین زمان ممکن و هم باعث افزایش اعتماد عمومی مردم به دولت و نظام خواهد شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور در ملاقات ٤ ساعته خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از ساعت ١٨:٣٠ تا ٢٢:٣٠ به طول انجامید بر ایجاد وحدت نظر مسئولان در استان، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق فعالیت‌های اقتصادی و کاهش بروکراسی اداری در سازمان‌های تابعه وزارت کشور تأکید و دستورات لازم را به هر یک از معاونت‌های مربوطه جهت بررسی و حل مسائل مطرح‌شده صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور همچنین در عصر روز گذشته با تعدادی از مجامع استانی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر