کد خبر: 116468
A

کیهان: پیشنهاد تشکیل تیپ«اصلاحاتیون» اصلاحاتچی‌ها را به پرت‌و‌پلا‌گوئی انداخته/ حالا که پای عمل به میان آمده بهانه می‌آورند که منظور ما مذاکره بود

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: پیشنهاد کیهان به اصلاح‌طلبان برای تشکیل تیپ«اصلاحاتیون» و اعزام به افغانستان که بعد از ادعای پی‌در‌پی آنها برای مداخله نظامی در افغانستان مطرح شده بود، بد جوری اصلاحاتچی‌ها را به اضطراب و پرت‌و‌پلا‌گوئی انداخته است‌!

کیهان: پیشنهاد تشکیل تیپ«اصلاحاتیون» اصلاحاتچی‌ها را به پرت‌و‌پلا‌گوئی انداخته/ حالا که پای عمل به میان آمده بهانه می‌آورند که منظور ما مذاکره بود

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه پرحاشیه کیهان با انتشار مطلبی در ستون گفت وشنودش ضمن اشاره به مطلب روز پنج شنبه خودش نوشت:

گفت‌: پیشنهاد کیهان به اصلاح‌طلبان برای تشکیل تیپ«اصلاحاتیون» و اعزام به افغانستان که بعد از ادعای پی‌در‌پی آنها برای مداخله نظامی در افغانستان مطرح شده بود، بد جوری اصلاحاتچی‌ها را به اضطراب و پرت‌و‌پلا‌گوئی انداخته است‌!
گفتم‌: خُب حق دارند‌! یک قمپزی در کرده بودند که حق نان و نمک آمریکا را ادا کرده باشند و اگر پَرش گرفت، مثل همیشه دق و دلی خود از مردم ایران را هم خالی کرده باشند‌!
گفت‌: حالا که پای عمل به میان آمده بهانه می‌آورند که منظور ما مذاکره بوده‌! و یا می‌گویند آمادگی نداریم‌! و یا چطوری برویم‌؟! و... یکی از سردمدارانشان هم گفته حالا ما یک نظری داده بودیم‌!
گفتم‌: یارو می‌گفت؛ بعد از یک عمر روزه‌خواری یک بار تصمیم گرفتم که روزه بگیرم‌! ولی از ترس گرسنگی و تشنگی روز، سحر که از خواب بلند شدم تا خرخره خوردم و خوردم و خوردم که نزدیک بود بترکم! ناگهان ندائی از آسمان اومد که؛ داداش‌! اگه اِنقدر برات سخته، بی‌خیالش شو، بگیر بخواب، اصلاً نمی‌خواد روزه بگیری‌! دیگه هم از این قُمپزها در نکن‌!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر