کد خبر: 116595
A
در گفت وگو با دیده بان ایران مطرح شد:

اسماعیل کوثری: دولت روحانی تنبل بود دنبال واکسن نمی رفت، اما رئیسی می رود/ با تظاهرات مخالفان طالبان در ایران هیچ اتفاقی در کابــــل نمی افتد

نماینده تهران در مجلس یازدهم در خصوص سیاست ایران در رابطه با طالبان و تظاهرات چند روز گذشته مخالفان طالبان در ایران اظهار کرد: اصلاً تظاهرات شود مگر چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ کاری از دستشان بر نمی آید. طالبان قدرت را دردست گرفته و ما هم به آنها گفته‌ایم که همه اقوام باید در دولت سهیم باشند. این سیاست جمهوری اسلامی است.

اسماعیل کوثری: دولت روحانی تنبل بود دنبال واکسن نمی رفت، اما رئیسی می رود/ با تظاهرات مخالفان طالبان در ایران هیچ اتفاقی در کابــــل نمی افتد

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور نظامی‌ها در دولت ابراهیم رئیسی به خبرنگار دیده بان ایران گفت: هنوز کسی معرفی نشده است. در خصوص آقای کاظمینی هم فقط در حد یک معرفی بوده است که بعد هم آقای وحیدی تکذیب کردند. ما نباید واقعیت‌ها را کنار بگذاریم و بر اساس جو و فضای مجازی سیاست‌گزاری و سوال کنیم.

این نماینده تهران در مجلس یازدهم در خصوص سیاست ایران در رابطه با طالبان و تظاهرات چند روز گذشته مخالفان طالبان در ایران اظهار کرد: اصلاً تظاهرات شود مگر چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ کاری از دستشان بر نمی آید. طالبان قدرت را دردست گرفته و ما هم به آنها گفته‌ایم که همه اقوام باید در دولت سهیم باشند. این سیاست جمهوری اسلامی است.

وی در پایان درباره چرایی عدم واردات واکسن کرونا در دوران روحانی و افزایش واردات در دولت رئیسی خاظر نشان کرد: این نشان از تنبلی دولت قبل بود که اصلا حرکت نمی‌کرد. اما این دولت پیگیری کرد و الان شاهد هستیم که واکسن کرونا به صورت میلیونی وارد کشور می‌شود و اجرای آن هم به‌شدت رو به افزایش است. ما اگر حرکت کنیم کار هم جلو می‌رود اما اگر فقط بنشینیم و فقط دستور دهیم خب مشخص است که هیچ چیزی درست نمی‌شود.

 

منبع: دیده بان ایران- نازیلا معروفیان

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر