کد خبر: 116664
A

ضرغامی دیگر زیرمیز نمی زند، پشت میز می نشیند

عزت‌الله ضرغامی حالا پشت میز وزارت نشسته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند؛ هرچند کرونا و وضع اقتصادی مردم، حسابی کاسبی او را کساد کرده است؛ اما آیا او شعار «زیر میز زدن» خود را فراموش خواهد کرد؟

ضرغامی دیگر زیرمیز نمی زند، پشت میز می نشیند

به گرارش سایت دیده بان ایران؛ عزت‌الله ضرغامی حالا پشت میز وزارت نشسته و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند؛ هرچند کرونا و وضع اقتصادی مردم، حسابی کاسبی او را کساد کرده است؛ اما آیا او شعار «زیر میز زدن» خود را فراموش خواهد کرد؟

  ضرغامی خود نیز به این نتیجه رسیده که فعلا در دنیای سیاست، شعار «زیر میز زدن» او حداقل تا پایان دولت چهارساله یا هشت‌ساله ابراهیم رئیسی، کارایی ندارد؛ پس به‌همین‌دلیل آن را خرج وزارتخانه‌اش کرده است.

او 10 روز پیش گفته بود: «روی کمک بخش خصوصی در مشورت‌دهی و اجرای طرح‌های مهم حساب کرده‌ام و به یاری خدا و به کمک اصناف زیر میز موانع و مشکلات می‌زنیم».

محمدعلی ابطحی از فعالان اصلاح‌طلب و از همکاران سابق ضرغامی نیز تلاش کرده با ارائه چند پیشنهاد به وزیر جدید کمک کند. او در اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان «هدیه‌ای از جنس نقد به وزیر رئیسی!» نوشت: «باور کنید توریست برای فساد ایران را انتخاب نمی‌کند. خیلی جاهای دنیا برای مفاسد آماده‌اند. البته برای اینکه به زور راهی بهشت شوند، هم به ایران نمی‌آیند. کسانی که به مملکت ما می‌آیند، به هوای اماکن تاریخی و مذهبی و به عشق طبیعت فوق‌العاده آن می‌آیند. آنها می‌آیند دوری در ایران بزنند و بروند. امربه‌معروف‌کردن‌شان واجب نیست».

ضرغامی به‌تازگی پشت میز جدیدش نشسته است و در سکوت به فعالیت مشغول است، باید دید آیا او می‌تواند در این وزارتخانه نوپا مانند صداوسیما در چشم باشد یا به «پشت میز نشینی» به جای «زیر میز زدن» بسنده خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر