کد خبر: 116716
A

نماینده مجلس: برای اجاره مکانی جهت برگزاری اختتامیه مسابقات مردمی ـ قرآن در پارک ارم ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شناسایی بخش‌های مردمی حامی فعالیت‌های قرآنی تأکید و اظهار کرد: اخیراً اختتامیه مسابقات مردمی ـ قرآنی با عنوان مشکات در پارک ارم برگزار شد. در برپایی این مراسم تنها برای اجاره مکان، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده بود. این نشان می‌دهد بخش مردمی تمایل به هزینه کردن برای قرآن دارد، منتها باید این افراد شناسایی شوند.

نماینده مجلس: برای اجاره مکانی جهت برگزاری اختتامیه مسابقات مردمی ـ قرآن در پارک ارم  ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شد

به گزارش دیده بان ایران؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی در جلسه امروز جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز با بیان اینکه بخشی از مسائلی که مطرح شد به ضعف مجلس باز می‌گردد، گفت: نام فراکسیونی که در آن قرار داریم، ‌فراکسیون قرآن و عترت است، لذا باید به بحث عترت نیز توجه داشته باشیم، چرا که از طریق عترت زودتر می‌توانیم به اصل قرآن برسیم و عترت است که ما را به سمت قرآن هدایت می‌کند.

وی در مورد راه‌های حمایتی از فعالیت‌های قرآنی و لزوم شناسایی این راه‌ها، اشاره کرد و گفت: باید به دنبال راه‌هایی باشیم که از طریق آنها بتوانیم در طرح‌ها و لوایح به فعالیت‌های قرآنی نیز توجه کنیم تا بتوانیم این مسیر را دنبال کنیم.

تقوی بیان کرد: قبل از اینکه وزیر آموزش و پرورش برای رأی اعتماد به مجلس معرفی شود، باید به فراکسیون دعوت شود و از ایشان بخواهیم برای مباحث قرآنی نیز برنامه داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شناسایی بخش‌های مردمی حامی فعالیت‌های قرآنی تأکید و اظهار کرد: اخیراً اختتامیه مسابقات مردمی ـ قرآنی با عنوان مشکات در پارک ارم برگزار شد. در برپایی این مراسم تنها برای اجاره مکان، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده بود. این نشان می‌دهد بخش مردمی تمایل به هزینه کردن برای قرآن دارد، منتها باید این افراد شناسایی شوند./ ایکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر