کد خبر: 116758
A

علی لاریجانی هم به ناطق نوری پیوست

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، از نزدیکان علی لاریجانی به ضرس قاطع می‌گوید که تحت هیچ‌ شرایطی لاریجانی نه حزبی تأسیس می‌کند و نه با روحانی و ناطق نوری همراه می‌شود.

علی لاریجانی هم به ناطق نوری پیوست

به گزارش دیده بان ایران؛ عزت‌الله یوسفیان‌ملا، از نزدیکان علی لاریجانی به ضرس قاطع می‌گوید که تحت هیچ‌ شرایطی لاریجانی نه حزبی تأسیس می‌کند و نه با روحانی و ناطق نوری همراه می‌شود.

او گفته است: «من به شما واضح می‌گویم که آقای لاریجانی حزبی تشکیل نمی‌دهد. طرفداران او می‌خواهند همیشه وجهه‌ای فراجناحی از او ببینند و خود آقای لاریجانی هم تمایل دارد چنین چهره‌ای داشته باشد. طرفداران آقایان ناطق و روحانی بخشی از طرفداران لاریجانی هستند و اگر قرار باشد چنین ائتلافی به وجود آید، حتما حامیان آقای لاریجانی محدود می‌شوند. او در لایه‌های مختلف اجتماعی طرفدار دارد و چون فراجناحی است، حتما در هیچ ائتلاف یا حزبی تعریف نمی‌شود. اکنون هم در ملاقات‌های متعدد دیده می‌شود که ملاقات‌کنندگان متشکل از طیف‌های گسترده‌ای از مردم هستند».

او همچنین درباره اینکه آیا لاریجانی تمایل دارد همچنان در حاشیه باشد و به نوعی سیاست را غیررسمی دنبال کند یا باز هم در عالم سیاست رسمی دیده خواهد شد، بیان کرد: «آقای لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد»./ شرق

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر