کد خبر: 116990
A

یوسفیان ملا: لاریجانی اصولگرای ولایی است و قصد انتقاد از دولتِ رئیسی را ندارد

فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه آیا علی لاریجانی در زمان حاضر همان نقشی را ایفا خواهد کرد که مرحوم هاشمی در دولت احمدی‌نژاد ایفا می‌کرد؟ گفت: «خیر. جایگاه و نقش آقای لاریجانی تفاوتی نخواهد کرد. او در جاهای مختلف امتحان خود را پس داده و هیچ وقت تغییری در مواضع نداشته است. او یک اصولگرای ولایی است و بر همین مدار ادامه خواهد داد».

یوسفیان ملا: لاریجانی اصولگرای ولایی است و قصد انتقاد از دولتِ رئیسی را ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛  عزت‌الله یوسفیان‌ملا، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص وضعیت و جایگاه سیاسی علی لاریجانی تاکید کرد: « آقای لاریجانی در همان جایگاهی که تا حالا بوده‌اند، می‌مانند و همان را حفظ می‌کنند».

او افزود: «آقای لاریجانی تا کنون اصولگرای ولایی بودند و الان هم چیزی تغییر نکرده است، مساله خاصی ایجاد نشده است. همان شرایط قبلی ادامه خواهد داشت. او نه قصد انتقاد از دولت را ندارد. نه به فکر تشکیل حزب است و ... . همان شرایط قبلی که تا حالا داشته را ادامه می‌دهد. او چه وقتی وزیر ارشاد بود و چه بعد که رئیس سازمان صداوسیما شد. حتی بعد که نماینده مجلس شدند تغییری در مواضع و جایگاه خود در عرصه سیاست کشور نداشتند لذا الان هم همینطور خواهد بود».

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است با توجه به اینکه از مجلس خارج شده و امکان حضور در پاستور را نیافته است، وارد دوره رکود در سیاست ورزی خود شود؟ گفت: «اگر این طور بود باید از زیر اموری که به او ارجاع شد هم شانه خالی می‌کرد اما دیدیم که بعد خروج از مجلس سه حکم برای او صادر شد که هر سه را اجرایی کرد. یعنی هم مشاوره رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم پیگیری قرارداد همکاری بیست و پنج ساله ایران و چین را در دستور کار قرار داد و از زیر هیچ کدام شانه خالی نکرد و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.»

یوسفیان ملا تاکید کرد: «مادامی که این وظایف به عهده او باشد، انجام خواهد داد کما اینکه قبلا هم مسئولیت‌‌ها و جایگاه‌های مختلفی را داشته و برایش فرقی نمی‌کرده، یعنی مساله برای آقای لاریجانی خدمت بوده است».

این چهره سیاسی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تمایل اصلاح‌طلبان برای نزدیکی به لاریجانی چنانچه در جریان انتخابات اخیر شاهد بودیم، ادامه خواهد یافت؟ گفت: «به هرحال لاریجانی در مجلس یک حالت فراجناحی داشت. یعنی وقتی که اصولگراها در زمان آقای حداد حاکم بودند، او برای ریاست مجلس رای آورد. همچنین در مجلس دهم که اصلاح‌طلبان با حضور آقای عارف در مجلس اکثریت داشتند، باز لاریجانی رای آورد. به اعتقاد من آقای لاریجانی این حالت فراجناحی را نیز رها نخواهد کرد».

وی همچنین درباره اینکه آیا علی لاریجانی در زمان حاضر همان نقشی را ایفا خواهد کرد که مرحوم هاشمی در دولت احمدی‌نژاد ایفا می‌کرد؟ گفت: «خیر. جایگاه و نقش آقای لاریجانی تفاوتی نخواهد کرد. او در جاهای مختلف امتحان خود را پس داده و هیچ وقت تغییری در مواضع نداشته است. او یک اصولگرای ولایی است و بر همین مدار ادامه خواهد داد»./ فردانیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر