کد خبر: 117046
A

وزیر جدید ورزش جای «سعید نمکی» را پُر کرد

وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی که با خطاب «امام المسلمین» آغاز شد رهبری انقلاب اسلامی را «نور چشمان ملت» توصیف کرد و سخنان ایشان را «هدایت‌های داهیانه و مدبرانه» خواند.

وزیر جدید ورزش جای «سعید نمکی» را پُر کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی که با خطاب «امام المسلمین» آغاز شد رهبری انقلاب اسلامی را «نور چشمان ملت» توصیف کرد و سخنان ایشان را «هدایت‌های داهیانه و مدبرانه» خواند.

نامه حمید سجادی در پی دیدار  رهبری  با مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو منتشر شده که در آن خطاب به آیت الله خامنه‌ای گفته است: «کسب مدال به‌واسطه وطن‌فروشی و خودفروشی نیز از نمونه‌های قهرمانیِ ناسالم است». 

اشاره‌ ایشان به آن دسته از ورزشکاران مدال آور ایرانی از جمله کیمیا علیزاده و سعید ملایی و .. است که به علت مشکلات مالی و و... از ورزش ایران بیرون رفته‌اند یا در تیم پناهندگان شرکت کرده‌اند.

وزیر ورزش در نامه‌ خود همچنین نوشته است: «این دیدار را که به عزت جامعه ورزش و جوانان افزود، قدر می‌نهیم و خداوند را بابت برخورداری از نعمت آن رهبر فرزانه شکرگزار هستیم». 

۲۲ تیرماه سال گذشته نیز در اوج شیوع کرونا، عبارات تملّق‌آمیز سعید نمکی، وزیر وقت بهداشت در نامه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی منتشر شد که نوشته بود تا زمانی که دعای شما هست هراسی از ویروس کرونا نداریم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله خامنه ای بارها به مسئولان سیاسی، خطیبان و مدیران کشور در خصوص عدم به کار بردن القاب در خصوص ایشان تذکر داده بودند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر