کد خبر: 117236
A

اسرائیل: سخنرانی ابراهیم رئیسی پر از «بَدبینی» بود

در بیانیه وزارت امور خارجه اسرائیل آمده است، دولت جدید در ایران به ریاست سیدابراهیم رئیسی و اکثر وزرای آن، چهره‌ افراطی حکومتی هستند که بیش از ۴۰ سال است که به شهروندان ایرانی لطمه زده و منطقه خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است.

اسرائیل: سخنرانی ابراهیم رئیسی پر از «بَدبینی» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ وزارت امور خارجه اسرائیل روز گذشته و به دنبال پخش نخستین سخنرانی ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داده و مدعی شده است که جمهوری اسلامی «خطری آشکار و فوری برای صلح در خاورمیانه است.»

 

در بیانیه ادعایی وزارت امور خارجه اسرائیل آمده است، دولت جدید در ایران به ریاست سیدابراهیم رئیسی و اکثر وزرای آن، چهره‌ افراطی حکومتی هستند که بیش از ۴۰ سال است که به شهروندان ایرانی لطمه زده و منطقه خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است.

این وزارت‌خانه همچنین ادعا کرده است که آقای رئیسی همچنان با سخنرانی پر از دروغ و بدبینی خود به فریب جامعه بین المللی ادامه می‌دهد. جامعه بین‌المللی می‌بایست حکومت ایران را محکوم کند و مانع دستیابی این افراط‌گرایان به توانایی هسته‌ای شود.

بنا بر گزارش دیده بان ایران؛ ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری سیزدهم عصر روز گذشته  در سخنرانی خود در هفتادوششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفته بود٬ جمهوری اسلامی به آمریکا اطمینان ندارد.

او همچنین اسرائیل را «سازمان‌دهنده بزرگترین تشکیلات تروریسم دولتی» خواند و گفت که «طرح معامله قرن نیز مانند سایر طرح‌های تحمیلی قبلی شکست خورد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر