کد خبر: 117422
A

امیرعبدالهیان: جزئیات گفتگو با عربستان اعلام می‌شود/ اراده بازگشت به مذاکره را داریم اما تفاوت «به زودی» ما با غربی‌ها خیلی زیاد است

وزیرخارجه دولت سیزدهم گفت: برخی در ملاقات‌ها دوست دارند مدام بگویند اینکه شما می‌گویید به زودی این "به زودی" یعنی چند روز، چند هفته، چند ماه؟

امیرعبدالهیان: جزئیات گفتگو با عربستان اعلام می‌شود/ اراده بازگشت به مذاکره را داریم اما تفاوت «به زودی» ما با غربی‌ها خیلی زیاد است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین امیرعبداللهیان در گفت و گو با صدا و سیما گفت: برخی در ملاقات‌ها دوست دارند مدام بگویند اینکه شما می‌گویید به زودی این "به زودی" یعنی چند روز، چند هفته، چند ماه؟

 وی افزود: به زودی یعنی به محض کامل شدن بررسی‌های ما، این اقدام را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: البته من به طرف‌های اروپایی وعده هایشان از جمله اینستکس [کانال مالی اروپا] را یادآوری می کنم که مدام می‌گفتند ظرف چند ماه آینده و به زودی انجام می‌شود.

امیرعبداللهیان گفت: تفاوت بین به زودی ایرانی و به زودی غربی خیلی زیاد است. به زودی از نظر ما یعنی واقعا در اولین فرصتی که بررسی هایمان تکمیل شود. مهم این است که ما اراده بازگشت به مذاکره را داریم، اما مذاکره‌ای جدی و تأمین کننده حقوق و منافع ملت ایران.وی در خصوص مذاکره با عربستان نیز خاطرنشان کرد: ما با عربستان سعودی گفتگو‌هایی داریم که امیدوار هستم در آینده نزدیک به نتایج مطلوب برسد و بتوانیم جزئیاتش را اعلام کنیم.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر