کد خبر: 117548
A

انتقاد تند سایت انقلابی از روزنامه «جمهوری اسلامی»/ فقر و کودک فروشی در افغانستان حاصل دخالت آمریکاست و به طالبان ربطی ندارد

راه دانا نوشت: روزنامه جمهوری اسلامی در ادعایی تازه عنوان کرده است مردم افغانستان به دلیل فقر و گرسنگی کودکان خود را به فروش می رسانند. با فرض اینکه طالبان در افغانستان حاکم شده باشد، فقر مردم این کشور ناشی از یک ماه گذشته نیست بلکه میراث سالها دخالت آمریکا در این کشور است دخالت هایی که به بهانه برقراری امنیت و رفاه برای مردم افغان صورت گرفت اما حاصل آن در طول 20 سال گذشته فقر و گرسنگی و آوارگی بود.

انتقاد تند سایت انقلابی از روزنامه «جمهوری اسلامی»/ فقر و کودک فروشی در افغانستان حاصل دخالت آمریکاست و به طالبان ربطی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری راه دانا نزدیک به جبهه انقلابیون با اشاره به مطالب ضد طالبانیسم روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: 

روزنامه جمهوری اسلامی در ادعایی تازه عنوان کرده است مردم افغانستان به دلیل فقر و گرسنگی کودکان خود را به فروش می رسانند. با فرض اینکه طالبان در افغانستان حاکم شده باشد، فقر مردم این کشور ناشی از یک ماه گذشته نیست بلکه میراث سالها دخالت آمریکا در این کشور است دخالت هایی که به بهانه برقراری امنیت و رفاه برای مردم افغان صورت گرفت اما حاصل آن در طول 20 سال گذشته فقر و گرسنگی و آوارگی بود.

اگرچه خبرسازی یک روزنامه داخلی علیه طالبان در افغانستان برای افکار عمومی از اهمیت چندانی برخوردار نیست اما این اقدام روزنامه جمهوری با هدف القا این تفکر صورت می گیرد که اقدامات طالبان مورد حمایت حاکمیت ایران است و طالبان با برخورداری از این حمایت دست به اقدامات خاص در افغانستان می زند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر