کد خبر: 117688
A

کوهکن: نماینده معتاد مجلس هشتم بسیار انسانی بااخلاق و مودب بود/ بازگو کردن این مطالب چه مشکلی را حل می کند؟

محسن کوهکن درباره اظهارات اخیر علیرضا سلیمی گفت: خانواده این همکار محترم و سابق ما در آن دوره مجلس، بسیار خانواده محترمی بودند و همسر ایشان تلاش زیادی برای معالجه ایشان کردند و در این مسیر تماس های مکرر و پیوسته ای با هیئت رییسه و مسئولان در مجلس داشتند تا این کار را به سامان برسانند.

کوهکن: نماینده معتاد مجلس هشتم بسیار انسانی بااخلاق و مودب بود/ بازگو کردن این مطالب چه مشکلی را حل می کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ طرح موضوع اعتیاد برخی نمایندگان مجلس در ادوار قبل که روز گذشته توسط علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه و نماینده مجلس یازدهم گفته شده بازتاب زیادی داشته است. محسن کوهکن، عضو هیئت رییسه مجلس هشتم درباره این موضوع گفت: گفته های آقای سلیمی قابل تکذیب نیست، این نماینده تا جایی که به خاطر دارم در دوره هشتم بود و این نماینده از داروهای روان گردان استفاده می کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای دوره هشتم ، هیئت رییسه مجلس از طریق حراست در جریان مساله قرار گرفت و بر اساس یک تکلیف قانونی به موضوع ورود پیدا کرد و با توجه به تکالیف شرعی و اخلاقی برای اصلاح موضوع به فرد فرصت داده شد.

کوهکن در این باره گفت: خانواده این همکار محترم و سابق ما در آن دوره مجلس، بسیار خانواده محترمی بودند و همسر ایشان تلاش زیادی برای معالجه ایشان کردند و در این مسیر تماس های مکرر و پیوسته ای با هیئت رییسه و مسئولان در مجلس داشتند تا این کار را به سامان برسانند.

وی افزود: خود ایشان نیز بسیار انسانی بااخلاق و مودب بود و در طول زمان نیز قابل رویت بود که تلاش هیئت رییسه و تلاش بسیار زیاد خانواده ایشان و نوع برخورد اخلاقی که از جانب مجلس با این موضوع شد ، در بهبود نسبی وضعیت ایشان موثر بود.

نماینده ادوار مجلس همچنین تصریح کرد: اصل مطلبی که آقای سلیمی به عنوان هیات رئیسه مجلس یازدهم بیان کرده ، قابل تکذیب نیست ، اما بیان این مسائل از اساس در این شرایط چه نفعی برای کشور دارد که بگوییم نماینده ای در دوره ای درگیر داروی روانگردان شده و مشکلاتی داشته است.

کوهکن درباره اصل مساله نقل این موضوع نیز گفت : آقای سلیمی از نمایندگان فعال مجلس هستند و در روند کار طرح ها و لوایح نیز زحمات زیادی می کشند و بنده برای ایشان احترام زیادی قائل هستم، اما این گونه طرح مطالب را به این صورت ضروری نمی دانم.

وی خاطر نشان کرد: این مطالب مشکلی را از مشکلات فعلی کشور حل نمی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر