کد خبر: 117761
A

احمد نادری: دستور رهبری مبنی بر واردات محصولات کره ای منجر به شکوفایی تولید داخلی می شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از ورود کالاهای کره‌ای بسیار هوشمندانه و درخشان بود.

احمد نادری: دستور رهبری مبنی بر واردات محصولات کره ای منجر به شکوفایی تولید داخلی می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد اهمیت دستور مقام معظم رهبری برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره‌‌ای جنوبی گفت: دستوری که مقام معظم رهبری برای ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای صادر کردند دستوری به جا بود.

وی ادامه داد: عرصه روابط بین الملل عرصه رئالیسم است و در واقع کنشگران سیاسی که دولت‌ها و شرکت‌های خصوصی مورد حمایت آن‌ها هستند باید بدانند که هر کنشی یک واکنشی را به همراه خواهد داشت.

نادری تاکید کرد: طبیعتاً کسانی که نسبت به کشور و مردم ایران بدعهدی و بدقولی کردند باید بدانند که این واکنش یک واکنش کاملاً جدی است. کشور و شرکت‌های کره‌‌ای در زمان تحریم بدعهدی و بدقولی کردند و پشت ایران را خالی کردند لذا قاعدتا ما هم باید واکنش نشان می‌دادیم و کالاهای آنها را تحریم کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من دستور مقام معظم رهبری یکی از دستورات درخشانی است که ایشان در طول سال‌های زعامت خود صادر کردند. این دستور بسیار هوشمندانه است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تولید داخل اظهار داشت: با این دستور توجه بیشتری به تولید و ظرفیت های داخلی می‌شود که شکوفایی (ساخت ایران) را به دنبال خواهد داشت لذا به نظر من همه باید این دستور را اجرایی و عملیاتی کنیم و به سمتی برویم که ان‌شالله بتوانیم کالای ایرانی مصرف کنیم که مصرف کالای ایرانی باعث شکوفایی تولید و اشتغال زایی می‌شود./ فارس

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر