کد خبر: 117891
A

زید آبادی: با یکدست شدن "قدرت" زمان بازنشستگی افرادی مانند پناهیان فرا رسیده است

احمد زیدآبادی؛ روزنامه نگار در یادداشتی به صحبت های اخیر حجت الاسلام پناهیان فعال نزدیک به نیروهای انقلاب و تئوریسین تفکر جهادی و انقلابی واکنش نشان داد.

زید آبادی: با یکدست شدن "قدرت" زمان بازنشستگی افرادی مانند پناهیان فرا رسیده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی؛ روزنامه نگار در یادداشتی به صحبت های اخیر حجت الاسلام پناهیان فعال نزدیک به نیروهای انقلاب و تئوریسین تفکر جهادی و انقلابی واکنش نشان داد.

سخنان شیخ علیرضا پناهیان در مورد ویروس کرونا برای حکومت دردسرساز شده است.

واقعیت این است که کارویژه افرادی مانند آقای پناهیان تاکنون تهدید و زیر ضرب گرفتن اصلاح‌طلبان به منظور بی‌اعتبار کردن و پس راندن آنان از قدرت بوده است.

با اخراج اصلاح‌طلبان از قدرت، اما این کارویژه به پایان رسیده است و کسانی مانند پناهیان عملاً به چالشی برای دولت اصولگرایان تبدیل شده‌اند.

مشکل افرادی، چون او این است که هیچ فکر و ایده ایجابیِ کارآمدی برای حل مشکلات فرا روی حکومت ندارند و آنچه هم در این مورد ادعا می‌کنند شبیه سوءتفاهم نامیدن کروناست که عملاً سبب سرشکستگی و خجالت مدیران جدید نزد افکار عمومی می‌شود.

به نظرم با یکدست شدن قدرت، موعد بازنشستگی این طیف از اصولگرایان فرا رسیده است وگرنه آن‌ها با اظهارات عجیب و غریب خود در موضوعات مختلف، مشکلات مبتلا به دولتِ رئیسی را بیشتر و پیچیده‌تر خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر