کد خبر: 117897
A

نماینده مجلس: برخورد با پیرمرد گلیم‌فروش مشمئزکننده بود/ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیگیری کند

نماینده مردم طوالش با بیان اینکه برخی بی‌تدبیری‌ها باعث شده که نظام جمهوری اسلامی هزینه بدهد، تصریح کرد: گویا عده‌ای به دنبال نارضایتی‌تراشی هستند. این موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شود و قوه قضاییه موضوع را پیگیری کند.

نماینده مجلس: برخورد با پیرمرد گلیم‌فروش مشمئزکننده بود/ قالیباف:  کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیگیری کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس در صحن علنی امروز یکشنبه ۱۱ مهر مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی اظهار داشت: آقای قالیباف موضوع معیشت و دستمزد عقب‌افتاده کارکنان سد شفارود را در سفر استانی به گیلان پیگیری کردند اما در این خصوص اقدامی نشده بلکه در مقام پاسخ به اعتراض کارکنان، آن‌ها را به اخراج تهدید می‌کنند. 

وی افزود: بر اساس اصول قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی از شما می‌خواهیم که این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری شود و اقدامات پیمان‌کار و کارفرما مورد بررسی قرار گیرد. 

نماینده طوالش در مجلس تصریح کرد: اخیرا در فضای مجازی یک فیلم مشمئزکننده مبنی بر برخورد قهرآمیز با یک پیرمرد گلیم‌فروشی منتشر شده که در منطقه‌ای که هیچ‌گونه آسیبی به منابع طبیعی وارد نخواهد شد مشغول کار است، این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست. 

وی گفت: برخی بی‌تدبیری‌ها باعث شده که نظام جمهوری اسلامی هزینه بدهد، گویا عده‌ای به دنبال نارضایتی‌تراشی هستند. این موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شود و قوه قضاییه موضوع را پیگیری کند. 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات محمدیاری اظهار داشت: در سفری که به گیلان داشتم در آنجا هم اشاره کردم و قرار شد وزیر نیرو و استاندار موضوع را پیگیری کنند تا ۲ ماه حقوق کارکنانی که شما اشاره کردید واریز شود، ولی متاسفانه مشکل آن قسمت با پیمانکار است که این موضوع در حال پیگیری و تعیین تکلیف است. 

قالیباف گفت: از آقای شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌خواهم برخورد با کسب و کارهای جزء را پیگیری کند و گزارش را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهند./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر