کد خبر: 117941
A

احمد خاتمی: طرفداران مذاکره با آمریکا نمی‌توانند از پاسخگویی شانه خالی کنند؛ این نوع رفتار نقطه مقابل خداباوری است

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با بیان این که طرفداران مذاکره نمی‌توانند از پاسخگویی شانه خالی کنند ادامه داد: این نوع رفتار که در گذشته روی داد نقطه مقابل خداباوری و مصداق دگرباوری است.

احمد خاتمی: طرفداران مذاکره با آمریکا  نمی‌توانند از پاسخگویی شانه خالی کنند؛ این نوع رفتار نقطه مقابل خداباوری است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام  سید احمد خاتمی یکشنبه شب در سخنرانی با موضوع اصول محوری حرکت پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی افزود: ملتی که به خدا متکی باشد دشمنان را ذلیل می کند , این شیوه، سیره اهل بیت(ع) است و مربوط به امروز و دیروز نیست.

وی ادامه داد: اوباما و دیوانه بعد از او می گفتند همه گزینه ها روی میز است، یعنی تهدید نظامی می‌کردند تا ملت را بترسانند اما این ملت ستودنی و شهید داده، تسلیم نشد.

امام جمعه موقت تهران گفت: با این دیدگاه خداباورانه، ملت تسلیم دشمن نمی شوند و از اصول و ارزشهای خود نیز دست نمی کشند.

خاتمی افزود: پیش‌تر اداره کشور را به برجام مشروط کردند و دیدیم چند سال کشور را گرفتار برجام کردند و وضعیت کشور به این روز درآمد.

وی با بیان این که طرفداران مذاکره نمی‌توانند از پاسخگویی شانه خالی کنند ادامه داد: این نوع رفتار که در گذشته روی داد نقطه مقابل خداباوری و مصداق دگرباوری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خداباوران، شهیدان عزیز یعنی رهروان سالار شهیدان هستند که یک لحظه در این مسیر به خود تردید راه ندادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر