کد خبر: 118091
A

نماینده مجلس: دولت آذربایجان بداند ایران بر سر امنیت مرزهای خود با احدی شوخی ندارد/ منافع ایران به خطر بیفتد به شدت برخورد می‌کنیم

نماینده مردم ماکو در مجلس گفت: ما اهل تعدی و تجاوز نیستیم اما به هیچ احدی اجازه نمی دهیم که اسرائیل و داعش را در مرزهای ایران مستقر کند چرا که امنیت در مرزهای ایران شوخی بردار نیست.

نماینده مجلس: دولت آذربایجان بداند ایران بر سر امنیت مرزهای خود با احدی شوخی ندارد/ منافع ایران به خطر بیفتد به شدت برخورد می‌کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس، درباره تحولات آذربایجان و بحران ایجادشده در مرزهای شمال غرب ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در قضیه قره‌باغ، آذربایجان و ارمنستان به دنبال سوء استفاده از فضا است. این رژیم به ظاهر ادعا دارد که کمک‌هایی به آذربایجان صورت داده اما در واقع به دنبال این است که در مطقه رد پایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رابطه ایران با آذربایجان همواره حسنه بوده و اشتراکات زیادی با آنان داریم، تصریح کرد: ایران همیشه خیرخواه آذربایجان بوده؛ در بحث ۲۰ سال قبل که مناقشه قره باغ شروع شد همیشه ایران حق حاکمیت آذربایجان را مورد تاکید قرار داده است بنابراین انتظار داریم مسئولان آذربایجان قضیه را درست ببینند و تحت تاثیر برخی مسائل قرار نگیرند.

علیپور تاکید کرد: دشمنان می خواهند در منطقه غائله درست کنند بنابراین مسئولان آذربایجانی نباید گول بخورند و حق امنیت خود را در اختیار دیگران به ویژه رژیم صهیونیستی قرار دهند؛ هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد که بخواهد عامل بیرونی آن را حل و فصل کند

نماینده مردم ماکو در مجلس افزود: اقتدار ایران برای همه دنیا ثابت شده است است. ما اهل تعدی و تجاوز نیستیم اما به هیچ احدی اجازه نمی دهیم که اسرائیل و داعش را در مرزهای ایران مستقر کند چرا که امنیت در مرزهای ایران شوخی بردار نیست که عده‌ای بخواهند با میدان دادن به رژیم صهیونیستی آن را ناامن کند.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی بر سر منافع و امنیت ملی خود با کسی تعارف ندارد هر کجا که منافع ایران به خطر بیفتد جمهوری اسلامی به شدت برخورد خواهد کرد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر