کد خبر: 118277
A

کپی برداری لوگوی فارس از یک کارگزاری بورس چینی+عکس

خبرگزاری فارس نزدیک سپاه پاسداران نشان و شعار خود را تغییر داده است؛ تغییر لوگوی این خبرگزاری دستمایه شوخی های مجازی هم شده؛ استفاده خبرگزاری رسمی کشور از لوگو یک کارگزاری بورس و اوراق بهادار در کشور چین و نا مفهموم بودن دو تا مکعب آبی و زرد از جمله انتقادات مطرح شده در فضای مجازی است.

کپی برداری لوگوی فارس از یک کارگزاری بورس چینی+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک سپاه پاسداران نشان و شعار خود را تغییر داده است؛ تغییر لوگوی این خبرگزاری دستمایه شوخی های مجازی هم شده؛  استفاده خبرگزاری رسمی کشور از لوگو یک کارگزاری بورس و اوراق بهادار در کشور چین و نا مفهموم بودن دو تا مکعب آبی و زرد از جمله انتقادات مطرح شده در فضای مجازی است. 

Capture

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزای فارس در توضیح لوگو و شعار  جدیدش نوشته است« پس از حدود ۲ دهه فعالیت، امروز فارس با هویت بصری جدیدی در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. لوگوی جدید فارس به صورت تایپوگرافیک کلمه «فارس» در کنار دو نقطه آبی و طلایی است. «حقیقت روشن می‌شود» هم به‌عنوان شعار جدید خبرگزاری انتخاب شده است.

شعار و نشان (لوگو) جدید فارس، نمادی از برند جدید آن است که بر پایه ۳ عنصر «اعتماد، انقلاب و امید» بنا شده است. روشن شدن حقیقت، اصلی‌ترین ماموریت فارس در تولیدات این خبرگزاری خواهد بود که ایجاد اعتماد برای مخاطب را برعهده دارد. این ماموریت، در عصر رسانه، خط مقدم جهاد در مقابل ضدانقلاب محسوب می‌شود... »

کاربران شبکه های اجتماعی در واکنش به این توضیح نوشته اند: «. حالا اصلا مفهوم این لوگو بی مسما چیست؟ دو تا مکعب آبی و زرد بروند توی همدیگر چه‌ دخلی به فارس نیوز دارند؟»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر