کد خبر: 118313
A

حجت الاسلام ری شهری: جمهوری اسلامی در دوران سختی است

حجت الاسلام محمد محمدی ری شهری در دیدار جمعی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سپاه استان قزوین اظهار داشت: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که در خدمت آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه بودند، زمینه ساز حکومت جهانی اسلام محسوب می‌شوند و باید همواره در این مسیر محکم‌تر و ثابت قدم باقی بمانند.

حجت الاسلام ری شهری: جمهوری اسلامی در دوران سختی است

به گزارش دیده بان ایران؛ تولیت آستان مقدس عبدالعظیم (ع) گفت: دوران کنونی سخت ترین برهه ای است که تاکنون بر جمهوری اسلامی ایران گذشته و با تدابیر امام گونه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی از این آزمون‌های سخت سربلند بیرون می‌آییم.

 

حجت الاسلام محمد محمدی ری شهری در دیدار جمعی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سپاه استان قزوین اظهار داشت: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که در خدمت آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه بودند، زمینه ساز حکومت جهانی اسلام محسوب می‌شوند و باید همواره در این مسیر محکم‌تر و ثابت قدم باقی بمانند.

 

وی تصریح کرد: آزمون الهی از سنت هایی است که برای انسان سازی در نظام آفرینش خلق شده و انسان های مومن برای آمادگی روز موعود با آن مواجه می شوند و انسان هایی که ادعای معیت با قرآن و پیامبر(ص) را می کنند، رها نخواهند شد و مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

 

رییس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بیان کرد: فلسفه مرگ و زندگی به تعبیری پرورش انسان های شایسته و انجام احسن عمل است و در تعبیر دیگر نیز فلسفه جهان آفرینش انسان سازی بیان شده به این مفهوم که جهان در حقیقت کارخانه انسان سازی است.

 

وی گفت: کسی عملش عقل و بصیرت، ورع و تقوا و طاعت بیشتری داشته باشد در آزمون های الهی موفقتر است.

 

حجت الاسلام ری شهری دوران انقلاب را آزمون بسیار مهمی برای ملت ایران برشمرد و گفت: مردم از آن آزمون بسیار سخت سربلند بیرون آمدند و در دوران مقام معظم رهبری نیز مردم، بحران های بسیار مهمی را در کنار رهبری و ولایت گذراندند و شیاطین مستکبر جهان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل با تمام توان در حال فشار آوردن به مردم و در خیال شکست ملت هستند.

 

وی بیان کرد: بصیرت از ویژگی های مردم زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) است و دشمن کور خوانده که به فکر ایجاد فاصله بین ملت و رهبری باشد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد: با رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب، مردم این کشور از آزمون های کنونی نیز سربلند بیرون خواهند آمد و دلیل این امیدواری نیز بصیرتی است که مردم طی دهه های گذشته از خود نشان داده اند.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که تقدیر الهی بر شکل گیری حکومت جهانی اسلام باشد و آن گاه کسانی خواهند آمد که پشتوانه سلاح شان بصیرت است و با راهنمایی رهبرشان اطاعت خدای متعال می کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس همین بصیرت است که دشمن از این نظام و انقلاب و رهبری حساب می برد و می داند اگر دست از پا خطا کند، با چه مشکلاتی روبرو خواهد بود./ پانا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر