کد خبر: 118625
A

کدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق به دولت رئیسی رفتند؟+ اسامی

پس از گذشت تنها چند ماه ازآغاز به کار دولت ابراهیم رئیسی، نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق در پست‌های کلیدی دولت او بیشتر شده است. اما تاکنون چه کسانی از دانشگاه امام صادق در دولت پست گرفته‌اند؟ اسامی آنها را در گزارش بخوانید

کدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق به دولت رئیسی رفتند؟+ اسامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) در دولت سیزدهم بیشتر شده است و پست‌های کلیدی و حساسی را از آن خود کرده‌اند.

پس از گذشت تنها چند ماه ازآغاز به کار دولت ابراهیم رئیسی، نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق در پست‌های کلیدی دولت او بیشتر شده است. تاکنون چه کسانی از دانشگاه امام صادق در دولت پست گرفته‌اند؟

نقش فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق در دولت سیزدهم بیشتر شده است و پست‌های کلیدی و حساسی را از آن خود کرده‌اند.

آنها علاوه بر گرفتن پست‌های سیاسی، نیم نگاهی هم به اقتصاد داشته‌اند. از وزات اقتصاد گرفته تا بورس. اما تاکنون چه کسانی از دانشگاه امام صادق راهی دولت ابراهیم رئیسی شده‌اند؟

حجت عبدالملکی، وزیر کار: کارشناس ارشد معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق و دکترای اقتصاد از دانشگاه اصفهان را دارد.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد: کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته رشته اقتصاد از دانشگاه امام صادق و مدرک دکتری اقتصاد را از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران گرفته است.

علی باقر کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه: فارغ‌التحصیل رشته معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق است.

داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی: دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد سنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق است.

محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس: در مقطع کارشناسی ارشد در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق فارغ‌التحصیل شد. او سپس به دانشگاه تهران رفت و دکترای خود را در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی اخذ کرد.

میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و امور استخدامی کشور: دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق را در کارنامه علمی خود دارد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس: فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد پیوسته در دانشگاه امام صادق بوده و مدرک دکترای خود را در دانشگاه پیام نور اخذ کرده است.

وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش: فارغ‌التحصیل دکتری رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق است.

غلامحسن اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور: مدرک دکترای حقوق خصوصی خود را با درجه عالی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد اما ریاست دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق (ع را نیز در کارنامه خود دارد.

علی صالح‌آبادی، رئیس‌ ‎ کل بانک مرکزی: کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است.

حالا باید دید آیا از دانشگاه امام صادق باز هم کسی وارد ارگان‌ها و زیرمجموعه‌های زیر نظر دولت می‌شود یا نه. آنهم در حالی که هنوز فقط چند ماه از دولت رئیسی گذشته است.

گفتنی است پیمان جبلی، که با حکم رهبر انقلاب رئیس صدا و سیما شد نیز در دانشگاه امام صادق تحصیل کرده است. او مدرک کارشناسی ارشد را در رشته معارف اسلامی و تبلیغ و مدرک دکترا در رشته فرهنگ و ارتباطات، را از دانشگاه امام صادق دریافت کرده ‌است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر