کد خبر: 118770
A

اشرف بروجردی: ساختار کشور باید تغییر کند/ مردم نسبت به انسداد فضای مجازی سکوت نکنند/ روحانی بودن اعضای مجلس خبرگان در قانون اساسی نیامده است

اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح طلب: روحانی بودن تمامی اعضای مجلس خبرگان در هیچ کجا نیامده است و ذکر این نکته ضروری است که یک فرد مجتهد باید با علم جامعه شناسی، موضوعات بین المللی و ..... به خوبی آشنا باشد.

 اشرف بروجردی: ساختار کشور باید تغییر کند/ مردم نسبت به انسداد فضای مجازی سکوت نکنند/ روحانی بودن اعضای مجلس خبرگان در  قانون اساسی نیامده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اشرف بروجردی در جمع  فعالان سیاسی شیراز که به دعوت جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان فارس انجام گرفته بود با بیان اینکه تمام افراد و انقلابیون بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی بر این باور هستند که مردم نقش پر رنگی در تصمیم گیری ها باید داشته باشند، گفت: قطعا تداوم این مهم باعث می شود که مردم و جامعه همواره احساس حضور در جامعه را داشته باشند.

‎عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در ادامه با اشاره به اینکه ذکر این نکته ضروری است  که در ساختار کشور باید اصلاحات و تغییر ایجاد شود ادامه داد: قطعا این مهم سبب می شود که آرمان های اولیه انقلاب و اراده مردم و وجهه بین المللی جمهوری اسلامی در دنیا تحقق  یابد.

‎وی در ادامه با تاکید بر ناامید نشدن و مایوس نشدن در شرایط فعلی گفت: قطعا در این شرایط باید گام های جدی برای اصلاح برداریم.

‎بروجردی با بیان اینکه بسیاری از مردم در بطن جامعه همواره به برنامه هایی که صدا و سیما پخش می کنند باور ندارند افزود: اگر رهبران جامعه دغدغه در قدرت ماندن و حرکت به سمت توسعه یافتگی دارند باید در مرحله نخست اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کنند .

ساختار فعلی کشور نیازمند تغییرات است

‎بروجردی در ادامه با بیان اینکه ساختار فعلی کشور نیازمند تغییرات است افزود: روحانی بودن تمامی اعضای مجلس خبرگان در هیچ کجا نیامده است و ذکر این نکته ضروری است که یک فرد مجتهد باید با علم جامعه شناسی، موضوعات بین المللی و ..... به خوبی آشنا باشد.

‎وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شورای نگهبان نتوانسته حق را به حق دار برساند ادامه داد: قطعا این مهم به جامعه آسیب می زند و در نهایت سبب می شود که نتوانیم تجربه انقلاب را به صورت عملیاتی درک کنیم.

‎این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه در برابر موضوع و طرح مجلس مبنی بر صیانت از فضای مجازی سکوت کرده است افزود: نمایندگان و برخی افراد هم در شرایط فعلی در پستو در حال اعمال تغییرات هستند که امکان دارد این طرح را در روزهای آینده در مجلس به تصویب برسانند و اجرایی کنند و خطر همین بی تفاوتی مردم و از طرفی بی توجهی نمایندگان به  رای و اراده مردم است .

مردم نسبت به انسداد فضای مجازی سکوت نکنند

‎بروجردی با اشاره به اینکه مردم نباید نسبت به انسداد فضای مجازی سکوت کنند افزود: در این شرایط تمام افراد و نخبگان در قبال این طرح سکوت اختیار کرده اند که تصویب این طرح به تمام مردم آسیب خواهد رساند.

‎وی در ادامه با بیان اینکه کشور ایران جزیره جدا از جامعه جهانی نیست گفت: قطعا ایران به عنوان بخش از جامعه جهانی نمی تواند نسبت به دنیا بی تفاوت باشد ذکر این نکته ضروری است که توسعه از تجارب و ارتباطات با دیگر کشور ها به دست می آید.

‎بروجردی با بیان اینکه شرایط ایران در داخل و خارج دشوار است ادامه داد: مگر می شود با عدم تصویب FITF و نرفتن پای میز مذاکره و حل نشدن موضوع برجام وضعیت اقتصادی کشور رشد کند.

‎این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه بسیاری از اساتید و نخبگان نسبت به جامعه بی تفاوت اند افزودند: بنابراین اصلاح طلبان باید مطالباتشان را به گونه ای شکل دهند که صندوق های رای پر بار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر