کد خبر: 118851
A

واکنش جوانفکر به خبر دیپورت احمدی‌نژاد ؛ رسانه های مدعی انقلابی گری با دشمنان ملت ایران همسو شدند

علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد در واکنش به انتشار خبر دیپورت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری‌اسلامی که توسط خبرگزاری فارس منتشر شد با انتشار مطلبی با عنوان"خودزنی تا کجا؟!" به این شایعه پاسخ داد.

واکنش جوانفکر به خبر دیپورت احمدی‌نژاد ؛  رسانه های مدعی انقلابی گری با دشمنان ملت ایران همسو شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد در واکنش به انتشار خبر دیپورت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری‌اسلامی که توسط خبرگزاری فارس منتشر شد با انتشار مطلبی با عنوان"خودزنی تا کجا؟!" به این شایعه پاسخ داد.

پاسخ جوانفکر در واکنش به شایعه خبرگزاری فارس در حالی منتشر شده که روز گذشته هم علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس یازدهم و از همراهان احمدی نژاد در سفر امارات در گفت و گو با دیده بان ایران؛ خبر دیپورت ریس جمهور سابق را تکذیب کرده بود(اینجا )

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ علی اکبر جوانفکر نوشت: 

ملت ایران از ظرفیت ها و داشته های فراوان و ارزشمندی برخوردار است که صیانت از آنها، یک ضرورت قطعی و وظیفه ای ملی، دینی و انسانی است و هرگونه تلاشی در جهت آسیب زدن به آنها، خیانتی آشکار و نابخشودنی محسوب می شود.

دکتر محمود احمدی نژاد از جمله شخصیت های استثنایی تاریخ معاصر ایران است که در هشت سال ریاست جمهوری خود، موفق شد نه فقط در داخل کشور منشاء خدمات بزرگ و ماندگار برای ملت ایران شود، بلکه با سخنان و مواضعی حکیمانه و رویکردی مبتنی بر پیگیری آرمانهای الهی و انسانی و در راس آنها آزادیخواهی و عدالت گرایی و حق طلبی در سطح جهان، توانسته است در کانون توجه و محبت ملت ها قرار گیرد. 

چنین شخصیتی یک سرمایه بی بدیل معنوی برای هر ملتی بویژه ملت ایران است، زیرا به تجربه اثبات شده است که او می تواند به مدد درک و فهم صحیح و عمیق خود از پدیده ها، نه فقط گره های کور ناشی از ناکارامدی دولت ها و دولتمردان نالایق ایرانی را باز کند، بلکه قادر است تهدیدهای خسارت بار را به فرصت های بالنده مبدل سازد و بارهای سنگین بسیاری را که موجب به ستوه آمدن ملت ایران شده است ، به سرپنجه تدبیر و خرد خدادادی اش از دوش مردم بردارد.  

هشت سال است که جماعتی تمامیت خواه با استفاده از انواع ترفندهای غیر انسانی، ملت ایران را از تداوم ثمرات شگرف ناشی از حضور دکتر احمدی نژاد در اداره امور کشور محروم ساخته و به زعم خود کوشیده است تا از رهگذر برخوردهای بی منطق و تشدید فشارهای سیاسی، قضایی و تبلیغات رسانه ای، او را منزوی سازد و با رد صلاحیت های مکرر و البته غیرقابل توجیه، به اصطلاح مانع از دیده شدن وی گردد!

کارهای عبث و تاسف بار صورت گرفته، جز انباشت خسارت برای ملت ایران، حاصلی در بر نداشته است و انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران نیز اثبات کرد که تلاش های صورت گرفته علیه او بی ثمر بوده و او هر روز بیش از گذشته در چشم مردم شیرین آمده و در دل آنها نیز محبوبیت یافته است. 

بازدید دکتر احمدی نژاد از نمایشگاه بین المللی "اکسپو" در شهر دوبی امارات و استقبال پرشور مردم از کشورهای مختلف جهان برای دیدار از نزدیک با ایشان و گرفتن عکس و فیلم یادگاری با خادم ملت ایران، آب پاکی را روی دست کسانی ریخت که تصور می کردند در هشت سال گذشته با روش های غیرانسانی خود، موفق شده اند او را از یاد ملت ها و جوامع انسانی ببرند و به تاریخ بسپارند!

انتظار می رفت دستگاه دیپلماسی ایران در امارات، فرصت حضور دکتر احمدی نژاد در دوبی را غنیمت بشمارد و از آن در جهت بسط روابط فیمابین و تحکیم پیوندها با آن کشور بهره ببرد و ارتباطات انسانی خادم ملت ایران با نمایندگان سایر ملت های حاضر در اکسپو را تقویت نماید، اما نه فقط چنین نشد، بلکه از هرگونه کارشکنی در موضوع سفر ایشان به دوبی نیز اجتناب نورزیدند.

اینگونه رفتارهای آسیب زننده به منافع کشور و ملت ایران و خدمت به دشمنان، با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و یقینا به حساب عناصر موثر در اتخاذ چنین تصمیماتی رسیدگی خواهد شد.

دکتر احمدی نژاد در پایان سفر خود به امارات که از قبل نیز مدت آن پنج روز اعلام شده بود، به ایران بازگشت اما همان کسانی که شایعات بی پایه و اساسی را در داخل ایران علیه ایشان و در جهت تخریب اهداف سفر مطرح کرده بودند، این بار مدعی شده اند که دولت امارات دکتر احمدی نژاد را دیپورت کرده است!

این ادعا از دو حالت خارج نیست. یا صحت دارد و یا کذب محض است. با پذیرش این فرض محال که ادعای مطرح شده از سوی رسانه های مدعی انقلابی گری دایر بر دیپورت دکتر احمدی نژاد از امارات صحت داشته باشد، آیا آنها نباید از این امر که کشور کوچکی مانند امارات، رئیس جمهور اسبق کشور را با وجود برخورداری از پایگاه بزرگ مردمی، بی دلیل اخراج کرده باشد، ناراحت و عصبانی باشند؟ به جز دشمنان ملت ایران و خائنین به وطن، چه کسانی از این خبر خوشحال خواهند شد؟ چرا برخی رسانه ها این ادعا را با آب و تاب بسیار بازتاب داده اند و از آن ابراز مسرت می کنند؟ آیا چنین رویکردی به معنای سقوط اخلاقی و دست شستن از ارزش های انسانی نیست؟ حالت دوم این است که یک خبر جعلی و ساختگی را منتشر کرده اند که در این حالت، به سازندگان و ناشران آن، چه نسبتی جز خیانت و دنائت و لودگی می توان داد؟

جهت استحضار مردم شریف، با صفا و صادق و صمیمی ایران باید عرض کنم که سفر کوتاه دکتر احمدی نژاد به امارات برای بازدید از اکسپو و ابلاغ پیام صلح و دوستی و مودت میان ملت ایران با سایر ملت ها با موفقیت تمام به انجام رسید و تمامی جو سازی های سیاسی و رسانه ای مترتب بر این سفر برامده از حسادت و بخل و بد طینتی کسانی است که برای آرام کردن درون شیطان زده خویش، چاره ای جز جویدن زنجیر، پیش روی خود نمی یابند.

علیرضا بیگی نماینده مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران : دیپورت احمدی نژاد صحت ندارد؛ خبر سازی برای انحراف افکار عمومی است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر