کد خبر: 118862
A

از نظر رسانه مثلاً ملی: مرتضی حیدری یعنی «مردم»

احتمالا گفته خواهد شد چون سؤالات «مردم» را طرح می‌کند از ایشان به عنوان «مردم» یاد می‌شود. در این صورت می‌توان پرسید با چه ساز و کاری سؤالات مردم به ایشان منتقل شده است؟

از نظر رسانه مثلاً ملی: مرتضی حیدری یعنی «مردم»

به گزارش دیده بان ایران؛ صدا و سیما برای گفت‌و‌گوی تلویزیونی آقای سید ابراهیم رییسی با خبرنگار این سازمان – مرتضی حیدری - این عنوان را زیر‌نویس کرده است: «گفت‌‌و‌گوی رییس جمهوری با مردم».

 بر این اساس می‌توان گفت از نظر صدا و سیما آقای حیدری یعنی مردم. احتمالا گفته خواهد شد چون سؤالات «مردم» را طرح می‌کند از ایشان به عنوان «مردم» یاد می‌شود. در این صورت می‌توان پرسید با چه ساز و کاری سؤالات مردم به ایشان منتقل شده و آیا «همه سؤالات» را دربر می‌گیرد؟

 گفت‌و‌گوی تلویزیونی رییس جمهوری و هر گفت و گویی خوب است اما بهتر است خبرنگار رسانۀ رسمی که از لحاظ اداری کارمند دولت و طبعا مرئوس آقای رییسی به حساب می آید کما این که در دوران رییسان جمهوری پیشین نیز چنین بود نقش نمایندۀ صدا و سیما را ایفا کند خاصه این که گویندۀ اخبار رسمی هم هست و آن گونه که پیش تر گویندۀ مشهور خبر در سه دهۀ گذشته – محمد رضا حیاتی – گفته بود گویندگان خبر یا اصطلاحاً اخبارگوها اختیار چندانی ندارند کما این که هر بیننده ای می تواند حدس بزند که یک خبرنگار مستقل چه پرسش‌هایی را با رییس جمهوری در میان می‌گذارد و آقای حیدری چه سؤالاتی را هرگز مطرح نخواهد کرد./ عصرایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر