کد خبر: 118890
A

انتقاد ارگان رسانه ای قالیباف از سفر محمود احمدی نژاد به دوبی/ احمدی‌نژادی‌ها خیلی زود یک داستان جدید درست می‌کنند

فردانیوز نوشت: سفر احمدی نژاد اصلا معلوم نشد با چه هدفی انجام شده است. البته غیر از خودنمایی و مطرح بودن در اخبار که هدف همیشگی او است. در این بین موضوع بازدید از غرفه اسرائیل یا عکس انداختن‌هایی که بعضا با حاشیه همراه بود هم مطرح شد.

انتقاد ارگان رسانه ای قالیباف از سفر محمود احمدی نژاد به دوبی/ احمدی‌نژادی‌ها خیلی زود یک داستان جدید درست می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت فردانیوز ارگان رسانه ای محمدباقر قالیباف با انتشار گزارشی به سفر اخیر محمود احمدی نژاد به امارت واکنش نشان داد و نوشت:

محمود احمدی‌نژاد از همان وقتی که رئیس جمهور شد چهره‌ پرحاشیه‌ای بود و بعد‌تر هم چنین ماند. مسئولیت که داشت با هر اقدام، سفر، سخنرانی و مصاحبه‌ای جنجال به پا می‌کرد بعد هم که از عرصه قدرت بیرون ماند این ویژگی را حفظ کرد. حالا یک بار به واسطه اطرافیانش و یک بار هم مواضعش! 

​از سخنرانی با رسانه معاند گرفته تا رد شدن خطوط قرمز و پرداختن به مسائلی مثل قانون حجاب. از نشانه گرفتن قوه قضاییه و تحصن و این جنجال‌ها گرفته تا توییت‌ها و ویدئوها و مصاحبه‌های فارسی و انگلیسی!

آخرین و تازه‌ترین اقدام او نیز سفر دوبی بود. سفری که اصلا معلوم نشد با چه هدفی انجام شد. البته غیر از خودنمایی و مطرح بودن در اخبار که هدف همیشگی او است. 

این سفر هم با حواشی مختلفی شروع و تمام شد. از شایعه ممنوع الخروجی او گرفته تا شایعه خروج برای همیشه! بعد هم بحث واکسن پیش آمد و اینکه فایزر زده یا چیز دیگری! در این بین موضوع بازدید از غرفه اسرائیل یا عکس انداختن‌هایی که بعضا با حاشیه همراه بود هم مطرح شد. 

آخرین حاشیه این سفر اما آن بود که دیشب خبرگزاری فارس تیتر زد «احمدی‌نژاد مجبور به ترک امارات شد».  در این گزارش آمده بود «محمود احمدی‌نژاد که برای بازدید از نمایشگاه اکسپو به امارات سفر کرده بود، به توصیه مسئولان این کشور مجبور شد سفر خود را نیمه‌کاره رها کرده و به ایران برگردد. او ساعت ۲۱ دبی را ترک کرد.»

اطلاعات بیشتری در این باره داده نشد و کانال تلگرامی «عصر ما» هم با اشاره به همین نکته نوشت: «انتشار این خبر بدون جزئیات بیشتر گمانه‌های مختلفی را به ذهن متبادر می‌کند. آیا تهدیدی امنیتی باعث توصیه مسئولان امارات به خروج احمدی‌نژاد از این کشور بوده یا ازدحام خیل مشتاقان برای عکس یادگاری با وی و برهم خوردن نظم نمایشگاه اکسپو باعث آن شده است.  آنچه که از تصاویر منتشر شده از سفر احمدی‌نژاد به امارات برمی‌آید آنچه که باعث بازگشتش شده بیش از آنکه تهدیدی امنیتی به‌نظر برسد، مخاطراتی از جنس دیگر است. به هر صورت انتشار این خبر برای احمدی‌نژاد و اطرافیانش که علاقه وافری به جلب توجهات دارند غنیمت است و باید دید آیا آنها خبر مگویی از این سفر منتشر خواهند کرد یا خیر.»

این حواشی اما به همینجا ختم نشده و نمی‌شود زیرا رئیس دولت نهم و دهم در یک پیام ویدئوی اعلام کرده که به زودی گزارشی کامل از سفر خود ارائه خواهد کرد و این گزارش احتمالا زمینه‌ساز حواشی دیگری است. اگرچه حتی اگر در آن هم نکته قابل توجه و جنجال آفرینی نباشد، احمدی‌نژادی‌ها بیکار نمانده و خیلی زود یک داستان جدید درست می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر