کد خبر: 118924
A
دیده بان ایران:

ارگان رسانه ای علیرضا زاکانی: همه ما باید از بازگشت حسن روحانی استقبال کنیم تا مردم خطر بازگشت به دوره او را حس کنند

پایگاه رسانه ای شهردارتهران نوشت: علاوه بر جریان غرب گرا، اعتدالیون و اصلاح طلبان، جبهه ارزشی انقلاب نیز باید از بازگشت حسن روحانی استقبال کند؛ چه قطب مقابل و رقیبی بهتر از روحانی! او باید به عرصه سیاسی برگردد تا دوباره این حس خطر که ممکن هست به روزهای بی ثبات دولت روحانی برگردیم، در جامعه زنده شود.

ارگان رسانه ای علیرضا زاکانی: همه ما باید از بازگشت حسن روحانی استقبال کنیم تا مردم خطر بازگشت به دوره او را حس کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت تحلیلی و ارگان رسانه ای علیرضا زاکانی، شهردار تهران با انتشار مطلبی در خصوص احتمال بازشگت حسن روحانی به سپهر سیاسی کشور نوشت: مشاوران شیخ دیپلمات، تصویر سازی هاشمی ثانی بودن، حسن روحانی را نیز در برنامه تبلیغاتی خود قرار داده اند. موضوعی که با چند مانع جدی راهبردی رو به رو هست؛ اولا روحانی هیچگاه به وزن سیاسی آیت الله هاشمی در سپهر سیاسی ایران دست نیافته. دوما هاشمی شانزده سال طول کشید تا بتواند خاطره های تلخ بخش های زیادی از مردم از شرایط اقتصادی دولتش را پنهان سازی کند و از فتنه 88 نیز به صورت جدی تصمیم گرفت که نشان بدهد که هاشمی انقلابی دهه شصت نیست و تغییرات زیادی در موضوعاتی همچون آزادی، مذاکره با آمریکا و ... داشته است. سوما؛ روحانی با کارنامه ای که از خود به جای گذاشته اعتبار و آبروی خود هاشمی رفسنجانی را نیز در این سالها را کاهش چشمگیری داده، چهارما؛ روحانی در واقع افکار هاشمی را در سیاست خارجه و اقتصاد دنبال کرد و شرایط کشور اینگونه شده که نباید می‌شد. در هر صورت هاشمی رفسنجانی این روزها برای کارگزاران، اعتدالیون جناح راست و فرزندانش نوستالژی شیرینی محسوب می شود نه برای جامعه ای که هشت سال از دولت نیابتی و فرزندان معنوی اش رنج کشیدند.

جهان نیوز نوشت: با این وجود به نظر می رسد که علاوه بر جریان غرب گرا، اعتدالیون و اصلاح طلبان، جبهه ارزشی انقلاب نیز باید از بازگشت حسن روحانی استقبال کند؛ چه قطب مقابل و رقیبی بهتر از روحانی! او باید به عرصه سیاسی برگردد تا دوباره این حس خطر که ممکن هست به روزهای بی ثبات دولت روحانی برگردیم، در جامعه زنده شود. این حس خطر بی شک برای درک بیشتر اقدامات آیت رئیسی در برنامه‌های مثل سفرهای استانی، واکسیانسیون گسترده کرونا، اجرایی شدن ساخت یک میلیون مسکن در سال  و ... به جامعه کمک بیشتری خواهد کرد. حسن روحانی باید فعال باشد تا در افکار عمومی تفاوت و قیاس رئیسی و روحانی روزانه انجام شود. حسن روحانی باید برگردد تا جریان انقلابی بداند که همچنان وحدت باید در اولویت باشد و رقیب به خانه نمی خواهد برگردد و جریان غرب گرا قصد بازنشسته شدن از سیاست در ایران را ندارد. حسن روحانی و مدل تفکرات او و همفکرانش از بزرگترین تجربه ها و عبرت های جمهوری اسلامی هستند، انقلاب اسلامی به زنده ماندن این تجربه و عبرت برای ادامه مسیر نیاز دارد!

بنابرگزارش دیده بان ایران؛  این سایت نزدیک به جریان انقلابی در حالی از بازگشت حسن روحانی به عرصه سیاسی کشور البته به کنایه استقبال می کند که در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، شورای نگهبان حتی اجازه حضور به علی لاریجانی که به گفته انقلابیون از نزدیکان رئیس دولت دوازدهم است را نداد. در حالیکه بهترین دلیل برای اینکه مردم خواهان بازگشت و یا تداوم جریان اعتدال نیستند می توانست رجوع به صندوق های رای باشد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر