کد خبر: 11898
A

حمله تند کیهان به نایب رییس مجلس/ درک درست آقای مطهری از عقل محل تردید است

کیهان: این قبیل افراد را باید به اظهارات صریح وزیر امور خارجه ارجاع داد که تصریح کرد؛ اگر موشک و قدرت دفاعی کافی داشتیم، صدام جرأت نمی‌کرد به ایران حمله و خاک ما را اشغال کند.

حمله تند کیهان به نایب رییس مجلس/  درک درست آقای مطهری از عقل محل تردید است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در شماره امروز خود حمله تندی را به علی مطهری نماینده تهران کرده و نوشت: 

علی مطهری می‌گوید آزمایش موشکی کم‌عقلی است. وی در مصاحبه با عصر ایران گفته است: تندروی همیشه بد است. از اول انقلاب تا امروز هم هرجا تندروی کرده‌ایم به انقلاب ضربه زده‌ایم. از طولانی کردن تسخیر سفارت آمریکا بگیرید تا قتل‌های زنجیره‌ای و توقیف همزمان چندین روزنامه و ممانعت از اظهارنظر منتقدان و احکام سنگین قضایی برای منتقدان سیاسی و تحریک دشمن برای وضع تحریم‌های اقتصادی و تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق موشک‌پرانی و ایجاد بهانه‌های حقوق بشری برای دشمن و هر معترضی را فتنه‌گر خواندن، همه اینها به انقلاب ما ضربه زده است. اینها انقلابی‌گری نیست، اقداماتی است که از روی کم‌عقلی یا هواهای نفسانی و کسب قدرت به هر وسیله ممکن است.

این اظهارات در حالی است که اولاً درک درست آقای مطهری از عقل محل تردید است؛ چه اینکه مثلاً وی پیش از این گفت «برای بررسی تصویب برجام، 20 دقیقه هم زیاد بود». در حالی خریدن یک جفت کفش یا یک دست لباس حداقل یک ساعت زمان می‌برد، آیا نشانه عقل است که درباره توافقی ناظر سرنوشت15-20 ساله کشور گفته شود «20 دقیقه هم برای بررسی آن زیاد بود»؟!

طبعاً با این سطح از عقل و شعور طبیعی هم هست که تقویت قدرت بازدارنده نظامی، کم‌عقلی خوانده شود. این قبیل افراد را باید به اظهارات صریح وزیر امور خارجه ارجاع داد که تصریح کرد؛ اگر موشک و قدرت دفاعی کافی داشتیم، صدام جرأت نمی‌کرد به ایران حمله و خاک ما را اشغال کند. آقای مطهری لابد خبر ندارد صدام با شهرهای مرز جنوب و غرب کشور چه کرد!

ثالثاً برخی از هم‌پیمانان ائتلافی آقای مطهری، اصل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را تخطئه نمی‌کنند و احتمالاً آقای مطهری به تدریج به این نقطه هم در روند ارتجاع فکری خواهد رسید. آن هنگام ملت ایران خواستار بازگرداندن شاه و محاکمه وی بودند.

رابعاً در ماجرای پیچیده قتل‌های زنجیره‌ای که اقدامی فتنه‌گرانه بود و مخالفان بی‌آزار نظام مورد حمله قرار گرفتند، هدف اصلی، فضاسازی و مجال‌آفرینی برای اپوزیسیون برانداز و پای کار بود که عملی هم شد و سود آن را در انتخابات مجلس ششم- ولو با ترور شخصیت مرحوم هاشمی- بردند. و عجیب اینکه برخی متهمان اصلی این قتل‌های مشکوک حامیان خاتمی و دوم خردادی بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر