کد خبر: 118999
A

سردار جوکار: اتاق تخریب اصلاحات از محاکمه مسببان وضع موجود نگران است

رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: اتاق تخریب جریان اصلاحات از بررسی پرونده مسببان وضع موجود در مجلس نگران است، لذا توپخانه خود را علیه مجلس فعال کرده است.

سردار جوکار: اتاق تخریب اصلاحات از محاکمه مسببان وضع موجود نگران است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل اتاق فکر تخریب مجلس یازدهم اظهار داشت: جریان خاص رسانه‌ای در راستای سرپوش گذاشتن بر تخلفات دولت تدبیر به دنبال تخریب مجلس یازدهم است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس انقلابی به عنوان وظیفه به دنبال بررسی پرونده تخلفات مسببان وضع موجود است، اما جریان اصلاحات با جنگ روانی به دنبال کتمان حقیقت هستند. اتاق تخریب اصلاحات از محاکمه مسببان وضع موجود در مجلس نگران است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: اتاق فکر اصلاح‌طلبان به دنبال ساکت کردن مجلس و حاشیه درست کردن است تا دولت و مجلس از ماموریت اصلی خود خارج شده و به حاشیه بروند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده‌های تخلفات متعدد دولت یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: شخص رئیس‌جمهور و وزیر نفت عامل جریمه ۶۰۰ میلیون دلاری در پرونده کرسنت هستند.

جوکار تصریح کرد: مجلس محکم ایستاده و تخلفاتی که موجب ایجاد وضع موجود شده است را بررسی می‌کند و از غوغای جریان خاص رسانه‌ای ترسی ندارد./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر