کد خبر: 119021
A

انتفاد نماینده مجلس از اظهارات رئیس فدارسیون فوتبال/ آقای عزیزی خادم چرا می گوید به دلیل تحریم ما یک توپ نمی‌توانیم وارد کنیم؟

نماینده عضو جبهه پایداری خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اظهارات عجزگونه ای که به گوش می رسد زیبنده نمی باشد. آقای عزیزی خادم شما از خانواده متدینی هستید و این اظهارات زیبنده شما نیست.

انتفاد نماینده مجلس از اظهارات رئیس فدارسیون فوتبال/  آقای عزیزی خادم چرا می گوید به دلیل تحریم ما یک توپ نمی‌توانیم وارد کنیم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: در فدراسیون فوتبال اقداماتی دارد روی می دهد که نیازمند بررسی است. اظهارات عجزگونه ای که به گوش می رسد زیبنده نمی باشد. آقای عزیزی خادم شما از خانواده متدینی هستید و این اظهارات زیبنده شما نیست.

بنا برگزارش دیده بان ایران به نظر می رسد اشاره این نماینده عضو جبهه پایداری به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال درباره نقش تحریم هاست که گفته بود:  ما یک توپ نمی‌توانیم وارد کنیم و برای واردات توپ با صد مانع روبه‌رو هستیم. راهکاری ارائه کردیم که قرار بود شش هفت مغازه آل‌اشپورت در کشور باز و سهم فدراسیون هم مشخص شود. رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی گفت من 10 میلیون دلار از شرکت نایک پول می‌گیرم. مساحت کره جنوبی یک چهارم ایران است. همه نهادها شرایط فدراسیون را بررسی کنند و حاضرم برای فوتبال کشور، پشتِ درِ اتاق افراد مختلف بنشینم. همانطور که این کار را کرده‌ام.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر