کد خبر: 119146
A

واکنش احمدی نژاد به شایعه اخراجش از دوبی: برخی در داخل از دوستان "شیطان" هست/ با پول بیت المال و آنچه لایق خودشان ونوچه هایشان بود، داستان سازی کردند

احمدی نژاد با اشاره به تلاش خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاری های نزدیک به دولت برای تخریب خود گفت: با پول بیت المال داستان سازی کردند. شروع می کند به زدن حرف هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست. چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده تر پیام سفر قرار گرفتند.

واکنش احمدی نژاد به شایعه اخراجش از دوبی: برخی در داخل از دوستان "شیطان" هست/ با پول بیت المال و آنچه لایق خودشان ونوچه هایشان بود، داستان سازی کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق به حاشیه های سفرش به دوبی و برخورد دولت امارات و پلیس دوبی با او و همراهانش واکنش نشان داد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ احمدی نژاد با اشاره به تلاش خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاری های نزدیک به دولت برای تخریب خود گفت: با پول بیت المال داستان سازی کردند اما به فضل الهی  انعکاس پیام سفر، شکست خود را دیدند.در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: همه ملت ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می روند و می خواهند با آنها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد.البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می شوند.

رئیس جمهور اسبق گفت: معلوم است که شیطان از اینکه ملت ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می شود و می خواهد تخریب کند، شروع می کند به زدن حرف هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست. چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده تر پیام سفر قرار گرفتند.

احمدی نژاد در باره سفرش به دوبی همچنین خاطر نشان کرد:  در آینده در مورد موانعی که از جای دیگر بود برای مردم توضیح خواهم داد

من اینجا باید از دولت ‎امارات، ابوظبی، دبی و پلیس آنجا تشکر کنم زیرا خیلی خوب مدیریت کردند. نمایشگاه به خوبی طراحی شده بود که باعث آبروی منطقه شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر