کد خبر: 119176
A
خبر دیده بان ایران تایید شد:

نماینده مراغه: فردی که به «سردار عابدین خرم» سیلی زد از همکاران سابق او بود

نماینده مردم مراغه در مجلس با اشاره به انتشار کلیپ سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی، گفت: قطعاً انگیزه این فرد، خصومت شخصی بوده است و ربطی به انتصاب استاندار و یا حتی سخنان وی نداشته، چرا که اساساً در بدو ورود استاندار و آغاز سخنان وی اقدام به چنین حرکت می کند. یکی از مسئولان برگزاری این مراسم به خبرنگار دیده بان ایران در تبریز گفته بود: سردار زین العابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی توسط سرهنگ سپاه عاشورا سیلی خورده بود...

نماینده مراغه: فردی که به «سردار عابدین خرم» سیلی زد از همکاران سابق او بود

به گزارش دیده بان ایران؛ علی علیزاده نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار کلیپی که در آن به استاندار آذربایجان شرقی سیلی زده شده است، گفت: فردی که اقدام سیلی به استاندار آذربایجان‌شرقی می‌کند از همکاران سابق وی بوده است. 

وی افزود: قطعاً انگیزه این فرد مشکلات و خصومت شخصی بوده است و ربطی به انتصاب استاندار و یا حتی سخنان وی نداشته است چرا که اساساً در بدو ورود استاندار و آغاز سخنان وی اقدام به چنین حرکت می کند. 

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن انتقاد از ضعف برگزاری مراسم یادآور شد: متأسفانه در این مراسم امنیتی و کنترلی وجود نداشت و این از ضعف مدیریت در برگزاری مراسم است.

این در حالی است که سردار عابدین خرم در انتهای این مراسم مدعی شده بود فردی که به او تعرض کرده بود را نمی شناسد.

بیشتر بخوانید : جزییات سیلی خوردن سردار زین العابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی توسط سرهنگ سپاه عاشورا

بیشتر بخوانید: استاندار جدید آذربایجان شرقی سیلی خورد!/FILM

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر