کد خبر: 119336
A

جوانفکر: احمدی نژاد هرگز مردم را به خیابانها نخواهد کشاند

مشاور رسانه ای رئیس دولت دهم گفت: احمدی نژاد انقلابی ترین و متعهدترین فرد به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است و با وجود اعتراض شدیدی که به نحوه رفتار حاکمان دارد، به همگان نشان داده است که به سبب کنارگذاشته شدن از صحنه خدمت، هرگز مردم را به خیابانها نخواهد کشاند زیرا او قدرت طلب و درپی کسب مناصب قدرت نبوده و نیست.

جوانفکر: احمدی نژاد هرگز مردم را به خیابانها نخواهد کشاند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی اکبر جوانفکر، یکی از معدود نزدیکان باقی مانده در اطراف محمود احمدی نژاد با انتشار یادداشتی نوشت: کارنامه بسیار درخشان از خدمات گسترده و همه جانبه دکتر احمدی نژاد به کشور و ملت ایران در جایگاه ریاست جمهوری، دو دوره استاندار نمونه کشور در دولت های مختلف و تحولات مهم و شگرف در مدیریت شهری طی دو سال شهرداری پایتخت، تنها سند افتخار آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل و سه سال گذشته است. 

احمدی نژاد یک سرمایه کم نظیر ملی است که در بهترین دوران بازدهی و سودآوری برای کشور و ملت، به دلایل واهی و غیر قابل توجیه و در نتیجه سیطره جریان فاسد امنیتی بر بسیاری از ارکان تصمیم گیری ، از عرصه اثرگذاری در جهت خیر و صلاح ملت کنار گذاشته شده است.

وضعیت اسفبار امروز کشور ، ثمره محروم کردن ملت ایران از ذیصلاح ترین و با کفایت ترین فرد از عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور است، شرایطی که با گذشت زمان، بدتر و وخیم تر نیز خواهد شد، آنچنانکه گویی دست هایی عامدانه در تلاش هستند تا ملت ایران را به ورطه سقوط کامل بکشانند.

احمدی نژاد انقلابی ترین و متعهدترین فرد به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است و با وجود اعتراض شدیدی که به نحوه رفتار حاکمان دارد، به همگان نشان داده است که به سبب کنارگذاشته شدن از صحنه خدمت، هرگز مردم را به خیابانها نخواهد کشاند زیرا او قدرت طلب و درپی کسب مناصب قدرت نبوده و نیست.

تعیین تکلیف برای مردم، در مرام و منش احمدی نژاد جایی ندارد. او فقط به دنبال روشنگری و آگاهی بخشی به مردم و در عین حال هشدار به تصمیم گیران در باره خطر سیلی است که در نتیجه اصرار و ابرام بر ادامه وضع تاسف بار موجود به راه افتاده است.

احمدی نژاد همین روزها وارد شصت و پنجمین سال زندگی خود می شود. او دیگر تکرار نخواهد شد. کسانی که با ایستادگی در برابر اراده و خواست ملت ایران، مانع از برخورداری عمومی از این ظرفیت استثنایی و خدادادی و راهکارهای نجات بخش او برای برون رفت از وضع موجود شده اند، باید پاسخگوی شرایط دردناکی باشند که به سبب خودبرتر بینی، تمامیت خواهی و قدرت طلبی برای ایران و مردم عزیز آن رقم زده اند. 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر