کد خبر: 119342
A

کیهان: اسرائیل درباره حمله به ایران لاف می‌زند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: لاف‌زنی درباره حمله نظامی به ایران برای این است تا حاکمیت ایران به این مسئله‌ترغیب شود تا با دائمی‌ کردن برجام و تعمیم توافق هسته‌ای به دیگر مولفه‌های قدرت، از وقوع جنگ پیشگیری کند.

کیهان: اسرائیل درباره حمله به ایران لاف می‌زند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در شماره امروزش نوشت: مقام‌ها و رسانه‌های صهیونیستی، همزمان با لاف‌زنی درباره حمله به ایران، به مسئله برجام و چگونگی تصمیم‌گیری ایران‌ اشاره کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی نیز اظهارات مشابهی را درباره «گزینه‌های روی میز» بیان کرده‌اند. همچنین وزیر خارجه انگلیس در روزهای گذشته در هم‌نوایی با مقام‌های آمریکایی، مدعی شد اگر ایران بطور معنادار در مذاکرات برجامی وین شرکت نکند، همه گزینه‌ها روی میز خواهد بود.

در روزهای گذشته رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی درباره چگونگی اخذ امتیازات موشکی و منطقه‌ای از ایران در پوشش احیای برجام، نوشته بود:«در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که رهبر ایران، معتقد نیست که یک تهدید نظامی قریب‌الوقوع برای کشورش وجود دارد و او بر اساس این ارزیابی عمل می‌کند.

اگر او متقاعد شود که تهدید جدی است، به‌ویژه با کمک ایالات متحده، او احتمالاً مسیر خود را تغییر خواهد داد.»

رژیم اسرائیل در کنار آمریکا و ‌تروئیکای اروپا به خیال خام خود در پی آن هستند تا با ایجاد اختلال محاسباتی در ایران، معادلات و محاسبات طرف ایرانی را به هم بریزد و با این ‌ترفند، بدون هیچ جنگی، طرف مقابل را تسلیم کرده و خلع سلاح کند.

به عبارت دیگر، لاف‌زنی درباره حمله نظامی به ایران برای این است تا حاکمیت ایران به این مسئله‌ترغیب شود تا با دائمی‌ کردن برجام و تعمیم توافق هسته‌ای به دیگر مولفه‌های قدرت، از وقوع جنگ پیشگیری کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر