کد خبر: 119396
A

یک نماینده مجلس از صداو سیما جهت پرداختن به خبر انتصاب دامادِ زاکانی تقدیر کرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گام بلند رسانه ملی در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، روند قابل تقدیری است.

یک نماینده مجلس از صداو سیما جهت پرداختن به خبر انتصاب دامادِ زاکانی تقدیر کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس مقتدایی در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما از پخش خبر انتصاب داماد شهردار تهران قدردانی کرده و از آن به عنوان گامی بلند در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم یاد کرده است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جبلی

ریاست محترم سازمان صداوسیما

باسلام و احترام،

با عنایت به تهیه و پخش گزارش‌های دقیق و مستدل توسط همکاران جنابعالی که در روزهای اخیر نیز مورد استقبال فعالان عرصه رسانه و هموطنان عزیز قرار گرفت، ضمن قدردانی از معاونت سیاسی، خبرنگاران تیزبین و متولیان بخش‌های خبری، از رویکرد جدید رسانه‌ای جنابعالی که ابعاد نظارتی رسانه را ارتقا داده و فرهنگ عدالت و قسط را نهادینه می‍‌ کند و صدای مردم و انتقاد سازنده را برجسته می‌سازد و می‌تواند به بهبود روندها و صریح‌گویی برای احقاق حقوق ملت کمک نماید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

گام بلند آن رسانه در راستای انعکاس صدا و دغدغه جمهور مردم و فاصله گرفتن از اینکه صرفا صدای احزاب، اقشار و افراد خاص باشد، روند قابل تقدیری است که استقبال هموطنان و همه دلسوزان را در پی داشته و همگان خواستار ادامه‌دار بودن این روند مطلوب هستند.

رجاء واثق دارم ادامه و تقویت رویکرد اتخاذ شده، باعث مردمی‌تر شدن و کاهش فاصله بین آن رسانه و برخی از اقشار و هموطنان ( که در سال‌های اخیر از  رسانه ملی فاصله گرفته بودند)، خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات جنابعالی و همکاران محترمتان را مسالت می‌نمایم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر