کد خبر: 119411
A

ادعاهای غلوآمیز درباره وظیفه ای که فراموش شده بود/ نماینده مجلس: عملکرد صداوسیما در ماجرای هک «سامانه سوخت» درخشان بود

صداوسیما روز گذشته در ماجرای حمله سایبری به سامانه های جایگاه سوخت برای نخستین بار پس از مدت ها نیم نگاهی هم به وظیفه ذاتی خودش داشته و توانست تا حدی همراه با رسانه های و شبکه های اجتماعی اطلاعات دقیقی را نسبت به این حمله سایبری منتشر نماید.

ادعاهای غلوآمیز درباره وظیفه ای که فراموش شده بود/ نماینده مجلس: عملکرد صداوسیما در ماجرای هک «سامانه سوخت» درخشان بود

به گزارش دیده بان ایران؛ صداوسیما روز گذشته در ماجرای حمله سایبری به سامانه های جایگاه سوخت برای نخستین بار پس از مدت ها نیم نگاهی هم به وظیفه ذاتی خودش داشته و توانست تا حدی همراه با رسانه های و شبکه های اجتماعی اطلاعات دقیقی را نسبت به این حمله سایبری منتشر نماید. تا جاییکه معاون سیاسی این سازمان عریض وطویل در اینستاگرام خود عنوان کرد که شخص آقای «پیمان جبلی» به مدت دو ساعت مدیریت انتشار اخبار را دست داشتند.

همه این اطلاع رسانی ها و انجام وظیفه رسانه ملی در حالی رخ می دهد که رسانه ملی مدت ها بود که به تریبون یک جناح خاص تبدیل شده بود و همه تلاش خود را طی هشت سال گذشته به کار گرفته بود تا زمینه برای روی کارآمدن یک دولت انقلابی را فراهم سازد.

با این حال برخی از نمایندگان انقلابی مجلس با انتشار مطالبی از صداوسیما تشکر کرده از این تغییر روش صداوسیما تشکر کردند.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «فارغ از علل حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت که حتما باید بررسی گردد، نمی توان از عملکرد درخشان رسانه ملی در پوشش به موقع و اطلاع رسانی صحیح به مردم و مدیریت بحران گذشت.

آثار تحول در مدیریت رسانه ملی در حال نمایان شدن است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر